اینترنت اکسپلورر با امکاناتی جدید باز می گردد

شنبه ، 16 فروردين 1393 ، 13:48


مدتی است که نرم افزار ها هم از توانایی تشخیص سخت افزار ها به آنها افزوده شده است. نسخه جدید به ‌روز رسانی شده مرورگر وب شرکت مایکروسافت دارای امکانات جدیدی خواهد بود که از جمله امکانات آن می‌توان به سیستم سینک شدن مرورگر بر روی پلتفرم‌های مختلف اشاره نمود.


مایکروسافت درطول  چند ماه گذشته به شدت به سراغ رفع ایرادهای امنیتی مرورگر خود بوده است و حتی درطول 6 ماه اخیر بارها به کاربران خود هشدار داد که تنها از نسخه 11 این مرورگر استفاده کنند ولی همواره امکانات این مرورگر زیر سایه مرورگرهای محبوب موزیلا فایرفاکس و گوگل کروم بوده است و به همین دلیل نیز مسئولان اجرایی اینترنت اکسپلورر تصمیم گرفتند تا با افزودن امکانات جدید به این مرورگر بتوانند مخاطبین را به آن جذب کنند.


از جمله امکانات ویژه نسخه جدید اینترنت اکسپلورر می‌توان به امکان توانایی تشخیص دستگاه کاربر اشاره نمود و به این ترتیب با ذخیره اطلاعاتی مانند بوک مارک‌ها و رمزهای ورودی تنها یک‌بار انجام خواهد شد و بر روی دستگاه‌های مختلف تنها با اتصال به اکانت خود می‌توانند به این امکانات بر روی دستگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.


این سیستم می تواند بین ویندوز 7، ویندوز 8 و ویندوز 8.1 و تبلت‌های ویندوزی و ویندوزفون به صورت کامل تفاوت قائل شده و هریک را به ‌صورت مجزا شناسایی نماید. البته این به ‌روزرسانی برای تمامی مقاصد یاد شده قابل دست یابی خواهد بود.


به نظر می آید که شرکت مایکروسافت هم قصد دارد همچون گوگل یک محیط منسجم ایجاد کند تا کاربران راحت تر بتوانند از امکاناتی که این شرکت در اختیار کاربرانش می گذارد، بهره ببرند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► آنچه در دنیای گوشی های هوشمند اتفاق افتاد(مارس 2014)
مایکروسافت، کینکت را وارد دنیای کامپیوتر های شخصی می کند ◄

مطالب مرتبط
بنر