گوشی میان رده ای دیگر از بلک بری

يكشنبه ، 17 فروردين 1393 ، 13:20


در حالی که در شش ماه گذشته، صحبت های بسیاری در رابطه با فروش امتیاز بلک بری منتشر شد، در روز گذشته شرکت بلک بری در کشور مالزی از یکی دیگر از گوشی های جدیدش که زد 3 نام دارد پرده برداری کرد. این گوشی هم یکی دیگر از میان رده های بلک بری است؛ ولی تفاوت های بسیاری در این گوشی دیده می شود که این گوشی را نسبت به میان رده های دیگر این شرکت برتر می سازد. اندازه این گوشی با زد 10 و زد 30 برابری می کند.

 


همان طور که همه بلک بری باز ها می دانند، زد 10 و زد 30 از سیستم عامل BB OS 7 بهره می برد. ولی بلک بری اعلام کرده که زد 3 با OS 10، که آخرین سیستم عامل این شرکت است به بازار جهانی عرضه خواهد شد. در خبر دیگری عنوان شده که زد 3 با همکاری فاکسکان عرضه خواهد شد و سود حاصل به صورت 50% تقسیم خواهد گردید.
در حالی که بلک بری تصمیم داشت که تولید گوشی محبوب 9900 خود را متوقف کند، بالاخره اعلام کرد که همچنان به تولید این گوشی خواهد پرداخت و سیستم عاملش همچنان BB OS 7 خواهد بود.

 

 

صفحه نمایش زد 3، همچون برادر بزرگترش زد 30، 5 اینچی خواهد بود و کمی از پرچم دار این برند که صفحه نمایشی 5.2 اینچی دارد، کوچکتر است.


تا انتهای ماه آوریل، زد 3 به بازار گوشی های کشور اندونزی عرضه خواهد شد. اگر شرکت بلک بری بتواند فروشگاه های آنلاین خود را تجهیز کرده و آنها را با آخرین سیستم عاملش که BB OS 10 نام دارد، هماهنگ سازی کند، این شرکت دوباره به دوران طلایی خود باز خواهد گشت.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► لومیا 930 با ویژگی های هیجان انگیزی می آید
اکسپریا جی، آغازی جدید برای سونی ◄

مطالب مرتبط
بنر