با ویوو جدیدترین فلش ال ای دی را تجربه کنید

چهارشنبه ، 20 فروردين 1393 ، 13:36


شرکت چینی ویوو که مدتی است در زمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت می کند، پس از کسب موفقیت در فروش گوشی هوشمند قبلی خود که Xplay 3S نام دارد، اعلام کرد که در حال کار روی پرچم دار جدیدش است که هنوز هم نام آن را مشخص نکرده. وبلاگ ویبو اعلام کرده که این گوشی جدید از همان سری Xplay خواهد بود. البته شایعاتی دیگر هم منتشر شده که این گوشی X-Zoom نام  خواهد گرفت.

 

 


این گوشی از آخرین پردازنده تولید شده توسط کوآلکوم بهره می برد که اسنپدراگون 801 نام دارد. از طرفی 3 گیگ رمی که روی این گوشی قرار گرفته، نام Vivo را به یکی از شرکت هایی که گوشی های بسیار قدرتمند می سازد، تبدیل خواهد کرد.

 


البته مهمترین ویژگی این گوشی فلش دوربین آن است که در حقیقت از دو ال ای دی فلش قدرتمند تشکیل شده. این فلش که ویوو نامش را "رنگ واقعی" نهاده باعث می شود که تمام رنگ ها در حین با فلش عکاسی کردن، کاملا حقیقی جلوه کنند و نور های زاِئد بوجود نیآیند.

 


هنوز مشخص نیست که دوربین این گوشی چند مگاپیکسل است و چندین متخصص پیش بینی کرده اند که با توجه به اینکه ویوو حسابی روی دوربین این گوشی کار کرده، دوربینی 20 مگاپیکسلی روی این گوشی قرار خواهد داد.
ویوو اعلام کرده که این گوشی فقط در یک نسخه 32 گیکابایتی عرضه خواهد شد و هنوز از زمان عرضه و قیمت آن صحبتی به میان نیاورده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► شاید تابستان میزبان آی فون جدید باشد
باز هم دعوای سامسونگ و اپل شروع می شود ◄

مطالب مرتبط
بنر