HTC One M8 با بدنه پلاستیکی باز می گردد

سه شنبه ، 2 ارديبهشت 1393 ، 05:10


شاید خیلی از طرفداران اچ تی سی وان با شنیدن این خبر از این تصمیم گیری این شرکت بزرگ دلخور شوند؛ زیرا بالاخره قرار است یکی از هیجان انگیزترین ویژگی‌های ام 8 در نسخه جدیدش وجود نداشته باشد. در هفته گذشته و طی گزارشی، عنوان شد که اچ تی سی تصمیم گرفته که نسخه پلاستیکی وان ام 8 را روانه بازار شود. همین چند وقت پیش بود که اچ تی سی فلزی بودن این مدل را یکی از برتریهایش به سامسونگ گلکسی اس 5 عنوان کرده بود. در حالی که اکثرا عنوان می کردند که بدنه پلاستیکی اس 5 بزرگترین ضعف این گوشی به حساب می آید.

 


طبق گزارش انتشار یافته، ام 8 پلاستیکی با نسخه اصلی این هوشمند تنها در بدنه تفاوت خواهد داشت و از نظر قدرت مشابه خواهد بود و ظاهرا علت پلاستیکی شدن این هوشمند هم عرضه آن به قیمت پایینتر و مناسبتر است. مثلا این اسمارتفون با قیمت 483 دلار آمریکا روانه بازار خواهد شد و این در حالی است که نسخه اصلی قیمتی خیلی بالاتر و برابر با 853 دلار دارد.


اچ تی سی درباره این نسخه چنین می‌گوید:” همان هوشمند، اما با ظاهری متفاوت”. . البته اچ تی سی هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که نسخه اولیه اچ تی سی با توقف تولید رو به رو خواهد بود یا خیر.


احتمالا این نسخه فقط محدود به آسیا خواهد بود و با ارائه آن، اچ تی سی می‌تواند روی فروش پرچمدار سامسونگ هم تاثیر بگذارد و کمی در کشور های جهان سومی با قیمت مناسبش مانور دهد.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اچ تی سی دوباره به نکسوسی ها پیوست
اخبار زود هنگام در رابطه با گلکسی نوت 4 ◄

مطالب مرتبط
بنر