کیت کت محبوبترین اندروید نیست!

يكشنبه ، 14 ارديبهشت 1393 ، 13:54


مدتی است که با روی کار آمدن گوشی های اندرویدی دیگر همه یک گوشی هوشمند به همراه خود دارد و این سیستم عامل بر خلاف  ios، گوشی‌های تلفن همراه مبتنی بر اندروید، در تمام رنج‌های قیمت موجود هستند که این خود به محبوبیت اندروید می افزاید. اندروید تاکنون در چندین نسخه متفاوت روانه بازار شده است که طبق آمار، بیشترین استفاده کاربران از نسخه چهارم این سیستم عامل یعنی جیلی بین است.

 

 


چندی پیش اندروید کیت ‌کت نیز روانه بازار شد که اکنون، برخی گوشی‌های مبتنی بر اندروید از آن بهره می‌برند. این نسخه برای برخی گوشی‌های دیگر نیز عرضه شده است اما گویا هنوز سهم چندانی از نمودار استفاده کاربران از نسخه‌های متفاوت اندروید ندارد و تنها 8.5 درصد کاربران از این نسخه استفاده می کنند و حتی خیلی از افراد به خاطر مشکلات این سیستم عامل، سراغ آن نرفته اند و گوشی خود را به کیت کت ارتقا نداده اند. مثل اینکه طعم اندروید جیلی بین (نسخه‌های 4.1 و 4.2 و 4.3) نسبت به سایر طعم‌های اندروید، بیشتر به دل کاربران خوش‌ آمده است که طبق آمار 60.8 درصد کاربران از این نسخه استفاده می‌کنند.


شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید بیشتر اسمارت فون‌هایی که با نسخه نان زنجبیلی اندروید (از ورژن 2.3.3 تا2.3.7) عرضه شده‌اند، اکنون به نسخه ساندویچ بستنی (نسخه‌های 4.0.3 و  4.0.4) ارتقا پیدا کرده‌اند و هنوز برای آنها خبری از جلی بین و کیت کت نیست!


یکی دیگر از دلایلی که کیت کت سهم کمی در این آمار گیری داشته این است که برای تعداد زیادی از گوشی های اندوریدی عرضه نشده است و ممکن است حتی خیلی از شرکت ها تصمیم نداشته باشند که کیت کت را برای گوشی های هوشمند خود عرضه کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► دلیل حضور نقطه ها روی گلکسی اس 5
با این قاب ها، آی فونی پر کاربرد داشته باشید ◄

مطالب مرتبط
بنر