دلیل حضور نقطه ها روی گلکسی اس 5

دوشنبه ، 15 ارديبهشت 1393 ، 11:32


ماه فوریه بود که شرکت کره ای سامسونگ در اولین روز کنگره جهانی موبایل بارسلونا، از پرچم دار خود، یعنی گلکسی اس 5 پرده برداری کرد. پس از پرده برداری از این گوشی، اولین سوالی که ذهن طرفداران این برند را مشغول کرد، بدنه پلاستیکی این گوشی بود.

 

 


شرکت سامسونگ در سری گوشی های قبلی خود ثابت کرده است که بدنه های پلاستیکی گوشی هایش بسیار خوب طراحی می شوند و یکی از مزایای این بدنه ها جلوگیری آنها از لغزش در دست است. از آنجا که گلکسی اس 5 ضد آب و ضد غبار است، پس استفاده از جلد چرمی همانند نوت ۳ و نوت ۳ نئو، برای این مدل امکان پذیر نیست. پس به ناچار سامسونگ به گزینه ای دیگر روی آورده است.


سخنگوی شرکت سامسونگ در آخرین صحبت های خود در مورد طراحی گلکسی اس 5 گفته که این الگوی نقطه ای و یا سوراخ دار که روی قاب پشتی گلکسی اس 5 اعمال شده در درجه اول به زیبایی و ظرافت این گوشی افزوده است. این سوراخ های کوچک روی قاب، دارای ریتم ظاهری خاصی هستند و علاوه بر این هنگامی که کاربر گوشی را در دست خود می‌گیرد، لذت لمس خاصی را بر نوک انگشتان احساس می‌کند. این طراحی منحصر به فرد باعث شده است تا کاربران هنگام کار با گوشی از نوعی اطمینان برخوردار شوند. این طراحی نقطه نقطه در کنار جنس نرم و مطلوب قاب پشتی، تجربه‌ ای لذب بخش را برای کاربران دوستدار سامسونگ فراهم ساخته است.


این مسئله نشان دهنده این است که شرکت ها در سعی تولید محصولاتی هستند که از لحاظ فیزیکی هم برای کاربر لذت بخش باشد و کاربران نه تنها از رابط کابری درونی گوشی بلکه از رابط کاربری فیزیکی گوشی هوشمندشان لذت ببرند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 120 میلیون دلار، مبلغی که غرامت سامسونگ به اپل خواهد بود
کیت کت محبوبترین اندروید نیست! ◄

مطالب مرتبط
بنر