120 میلیون دلار، مبلغی که غرامت سامسونگ به اپل خواهد بود

دوشنبه ، 15 ارديبهشت 1393 ، 13:05


شرکت سامسونگ به دلیل نقض حقوق استفاده از اختراعات به پرداخت غرامت 120 میلیون دلاری به شرکت اپل محکوم شد. دادگاه شهر سن خوزه آمریکا پس از بررسی های بسیاری طی حکمی اعلام کرد که شرکت سامسونگ باید به دلیل نقض قانون کپی رایت جریمه 120 میلیون دلاری به اپل بپردازد. این اتفاق در حالی افتاده که حتی شرکت گوگل برای دفاع از سامسونگ، حقوقدانی را به دادگاه فرستاده و به نظر می آید که حتی پادرمیانی کردن گوگل هم نتیجه مثبتی برای سامسونگ به ارمغان نیاورده است.

 

 


این حکم پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت اپل با شکایت به این دادگاه مدعی شده بود که سامسونگ در تولید برخی از محصولات خود از تکنولوژی های اپل کپی برداری کرده است و همان طور که می دانید داستان این دادگاه ها از زمان تولید تبلت های شرکت سامسونگ آغاز شد.


از جمله تکنولوژی هایی که اپل می گوید سامسونگ از آنها به طور غیرقانونی کپی برداری کرده است می توان به امکان جستجوی تلفن همراه هوشمند آیفون اشاره کرد.


شرکت اپل در شکایت خود در خواست غرامت 930 میلیون دلاری کرده بود اما به تشخیص قاضی دادگاه این غرامت 120 میلیون دلار تعیین شد و باز هم می توان گفت که سامسونگ توانسته شانس بیاورد.


به گزارش خبرگزاری آسوشیتد پرس، دو شرکت اپل و سامسونگ سالهاست که یکدیگر را به کپی برداری از تکنولوژی های هم متهم می کنند و تا کنون بارها برای شکایات این دو شرکت دادگاه‌های مختلف برگزار شده است و خیلی از آنها هم به نتیجه مطلوبی نرسیده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► با هدفون های اپل از سلامت خود آگاه شوید
دلیل حضور نقطه ها روی گلکسی اس 5 ◄

مطالب مرتبط
بنر