"کیک استارتر" برای چاپ عکس های دیجیتالی در اینستاگرام

پنجشنبه ، 1 خرداد 1393 ، 09:35


امروزه بازار دوربین های دیجیتال رونق زیادی دارد که البته تکنولوژی به این رونق کمک کرده تا بازار دوربین های جدید بیش از پیش مورد استقبال عکاسان حرفه ای و علاقمندان به این کار قرار گرفته است. وب سایت کیک استارتر به ما این امکان را می دهد که خلاقیتمان را به نمایش بگذاریم در این وب سایت پروژه های گوناگونی از بازی، فیلم، موسیقی و ... است. این وب سایت به افرادی که پروژه های خود را به آن میسپارند جوایزی هم اهدا میکند و این جوایز در قالب تجربیاتی است که در اختیار افراد خلاق گذاشته میشود. این تیم 82 نفره به طراحی و برنامه نویسی در زمینه های تکنولوژی و خلاقیت میپردازند.

 

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر پروژه جدید "کیک استارتر" برای چاپ عکس هایی که در اینستاگرام توسط کاربران مختلف به اشتراک گذاشته میشود این نوآوری جدید باعث شده که ما به راحتی بتوانیم عکس هایی که در تبلت یا گوشی داریم را چاپ کنیم.


اما کیک استارتر چگونه درآمد زایی میکند؟ هر عکسی که توسط این سرویس به چاپ برسد درآمد این شرکت را افزایش میدهد در واقع با تبلیغات وسیعی که کیک استارتر انجام داده توانسته طرفداران زیادی را به خود جلب کند. استفاده از این تکنولوژی فعلا به صورت رایگان است طبق آنچه که صفحه ی خود کیک استارتر در اینترنت منتشر نموده است چاپ عکس ها با استفاده از این تکنولوژی توسط هر دوربینی میتواند با کیفیت بالا انجام بگیرد.


کیک استارتر خود از ایده های خلاقانه در زمینه های عکاسی، تکنولوژی و بازی های رایانه ای استقبال میکند. بنابراین درآمد زایی بالا او توانسته در مدت زمان کوتاهی جذب سرمایه زیادی را برای او به ارمغان بیاورد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 5 سوالی که باید قبل از ارتقا اَپ گوشی خود بپرسید
اپل، اینولوکس را برای تولید صفحه نمایش جدید آیفون 6 انتخاب کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر