گوگل نسل جدیدی از تبلت ها را وارد بازار خواهد کرد

چهارشنبه ، 7 خرداد 1393 ، 14:01


شرکت گوگل قصد دارد نسل جدیدی از تبلت ها را وارد بازار کند که این تبلت ها قادر هستن محیط اطراف شما در هر جای دنیا که باشید به صورت 3 بعدی نمایش دهند. این تبلت ها میتوانند برای بسیاری از پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار بگیرند چون قادر به نمایش 3 بعدی هستند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت گوگل اعلام کرده است که تا ماه آینده این تبلت ها وارد بازار میشوند این در حالی است که شرکت Tango که متعلق به گوگل است نسل جدیدی از گوشی های اندرویند را تولید کرده بود که قادر به 3 بعدی کردن محیط اطراف بودند اما گوگل هنوز در حال آزمایش روی این نسل جدید از گوشی ها است بنابراین تبلت های تولید شده توسط آنها بسیار موفق تر از گوشی هایی با همین امکانات بوده است.

 

گوگل تلاش زیادی میکند تا ماه ژوئن بتواند علاوه بر تبلت ها این گوشی ها را نیز وارد بازار کند اما در حال حاضر تبلت هایی که میتواندد محیط اطراف را 3 بعدی کنند در  کشور مورد آزمایش قرار گرفتند.


در اصل چه تبلت ها و چه گوشی هایی که قادر به 3 بعدی کردن محیط اطراف هستند به نوعی دستگاه های ردیابی به حساب می آیند که همزمان با حرکت کاربر میتواند پیرامونش را 3 بعدی کند. به گفته ی شرکت گوگل این نسل جدید از تبلت ها در اصل نوعی به روز رسانی مکان در زمان واقعی است.


این فن آوری جدید برای نقشه برداری نیز مورد استفاده قرار میگیرد همچنین تکنولوژی نقشه برداری 3 بعدی به مصرف کنندگان اجازه میدهد به راحتی در هر فروشگاهی که هستند به جستجوی مکان مورد نظرشان بپردازند همچنین این فن آوری جدید برای تولید بازی های سه بعدی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.


ورود این تبلت ها تا پایان ماه ژوئن به بازار خیلی باعث تعجب نخواهد بود چون توسعه دهندگان شرکت گوگل در کنفرانس سالانه ی خود از ورود یک دستگاه جدید در سال بعد خبر میدهند بنابراین گوگل توانسته در زمینه ی تکنولوژی و معرفی محصولات جدید خود را در صدر شرکت های برتر قرار دهد حتی شرکت هایی که زیر مجموعه ی شرکت گوگل هستند رقابت زیادی دارند تا تکنولوژی جدید را مثل ورود تبلت های 3 بعدی به بازار ارائه کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اتصال امن به اینترنت
شرکت HP کارمندانش را اخراج میکند! ◄

مطالب مرتبط
بنر