گوگل شرکت Twitch را میخرد

شنبه ، 10 خرداد 1393 ، 11:51


گزارش هایی مبنی بر اینکه گوگل تصمیم دارد شرکت Twitch را با پرداخت یک میلیارد دلار بخرد منتشر شده است.  اما گوگل چرا بابت خرید ای شرکت هزینه میکند؟ شرکت Twitch در چه زمینه های فعالیت دارد؟
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت Twitch یک شرکت وابسته به یوتیوب است که در زمینهی بازی های رایانه ای فعالیت میکند. این شرکت به نوعی یک شبکه ی تلویزیونی آنلاین است که به کاربران اجازه میدهد به صورت آنلاین بازای های جدید و به روز دنیا را تجربه کنند.

 

 

 

شرکت Twitch اولین بار در سال 2011 تاسیس شد این شرکت با تاسیس سایت Justin.tv فعالیت خود را آغاز کرد و با هزینه ای حدود 40 میلیارد دلار توانست 45 میلیون مخاطب را به خود جذب کند این شبکه به دلیل بازی های رایانه ای طرفداران زیادی دارد و در حال حاضر چهارمین شبکه ی پر مخاطب پس از   Netflixو Google و Appleدر آمریکا معرفی شده است.


شرکت Twitch اعلام نموده که در حال حاضر افراد بین 18 تا 49 سال مخاطبان او هستند و حدود 80 درصد از کاربران بیش از 20 ساعت در هفته را صرف استفاده از این شبکه میکنند. همه ی کاربران از بازی های موجود در Twitch استفاده میکنند، 61 درصد از کاربران نظرات خود را در مورد بازی ها به اشتراک میگذارند و 38 درصد از کاربران این شبکه از ویدئو های موجود استفاده میکنند بنابراین این تعداد از کاربر در طول روز مثل یک معدن طلا برای گوگل است.


مدیر شرکت Twitch اعلام نموده که بازی های ویدئویی موجود در این شبکه علاوه بر ایجاد سرگرمی دارای خلاقیت نیز هست که در اصل هدف بازی ها معرفی خلاقیت های جدید است به همین دلیل مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است. در واقع پخش ویدئو ها توانسته مخاطبان را به خود جذب کند. برخی از بازی های پرطرفدار در این شبکه کاربران همزمان دارند به طوری که بیش از صد هزار نفر همزمان در حال بازی در این شبکه هستند.


در یوتیوب بازی ها پس از موسیقی بسیار طرفدار دارند که با خریدن این شرکت توسط گوگل بازی های جدیدی برنامه نویسی میشوند در حال حاضر گوگل برای مذاکره با این شرکت اقدام نموده است چون مخاطبان Twitch حدود 45 میلیون و مخاطبان یوتیوب حدود 1 میلیون هستند بنابراین این باعث شده که گوگل تلاش زیادی برای خرید این شرکت کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► چرا هکرها گوشی شما را هدف قرار میدهند؟
چرا آیفون 5S بازی های گوشی را متحول نکرده است؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر