کافه استخدام/مشخصات یک آگهی استخدامی معتبر

سه شنبه ، 29 مرداد 1392 ، 04:27

با توجه به تقاضای شما کاربران عزیز جهت پیگیری روند آگهی و آزمون های استخدامی از این به بعد قرار است در این بخش به پیگیری اخبار استخدامی و نحوه برگزاری آزمون ها بپردازیم.

شما می توانید سوال ها و در خواست های احتمالی خود را در تالار گفتگوی بانکی مطرح کنید و ما در حد توان به پیگیری اخبار خواهیم پرداخت.

========================

استخدام و اشتغال در کشور ما اهمیت زیادی دارد هم برای آنها که در پی جلب اقبال عمومی اند وهم برای جوانان.

به گزارش بانکی دات آی آر، پیدا کردن شغل مناسب و متناسب با توانایی های افراد معضلی است که این روزها خیلی ها را درگیر کرده است. درحال حاضر سایت های مختلف استخدامی با انواع اسم های آشنا و غیر آشنا مثل قارچ در حال سبز شدن هستند.

روزنامه های مختلف هم که برای درج بیشترین آگهی های استخدامی سر و دست می شکنند اما آنچه دشوار شده تشخیص آگهی مناسب است.

کارشناسان سایت بانکی با تجربه چندین ساله در بررسی آگهی های استخدامی مشخصات یک آگهی استخدامی معتبر را برای شما ذکر می کنند:

1. مشخص بودن نام شرکت

یک شرکت معتبر برای درج آگهی استخدامی نام و حتی شماره ثبت خودش را در آگهی ذکر می کند البته متاسفانه یک باور غلط در بین برخی شرکت ها وجود دارد که اگر آگهی استخدام بزنند اداره مالیات فکر می کند درآمدشان خوب است و مالیات بیشتری برایشان تعیین می کند!! به همین دلیل برخی از شرکت ها ترجیح می دهند هنگام ثبت آگهی اسم شان را ذکر نکنند.

2. شماره تماس

شرکت های معتبر هنگام درج آگهی استخدامی شماره تماس دفتر و شماره فکس را ذکر می کنند. اگر در آگهی ای شماره موبایل بدون شماره ثابت ذکر شده بود اندکی جای شک و تردید دارد.

3.آدرس ایمیل

شرکت های معتبر،متوسط و حتی کوچک این روزها حتی آژانس ها و بقالی ها هم برای خودشان سایت دارند و آدرس ایمیل های اختصاصی. اگر آگهی ای برای تماس آدرس ایمیل یاهو و یا جیمیل شخصی داده بود یا کادری سنتی و غیر آشنا به تکنولوژی دارد و یا ریگی در کفشش است!

4. لحن آگهی

آگهی های شرکت های معتبر لحنی کاملا رسمی و اداری دارند و برای مشخصات نیروهای مورد نظرشان مشخصات و مهارت های کمی و کیفی مشخصی ذکر می کنند اما اگر آگهی ای سرشار از کلی گویی و مشخصات مبهم بود احتمالا اشکالی دارد!

5. مرجع آگهی دهنده

شرکت های معتبر برای آگهی های استخدامی هزینه می کنند چراکه اهمیت استخدام نیروهای متخصص و متعهد را به خوبی درک می کنند. بنابراین آگهی های استخدامی شان در سایت ها ،روزنامه ها و مراکز معتبر باسابقه دیده می شود. اگر آگهی های غیرحرفه ای در یک سایت غیر معتبر و با مشخصات مجهول دیدید به آن اعتماد نکنید.

6. شرایط آرمانی

شرکت های معتبر درآگهی هایشان واقعیات را می گویند و سعی در بزرگ جلوه دادن شرایط و ترسیم مدینه فاضله ندارند.

شغل ایده آل با حقوق عالی ، با حقوق و مزایای بی نظیر، شرایط استثنایی و .... جای شک می گذارد که نکند اشکالی در آگهی وجود داشته باشد.

7. اصطلاح روابط عمومی قوِی، ظاهری آراسته

نظم و برخورد مناسب یکی از موثر ترین عوامل جذب مشتری است از این رو همه شرکت ها به وضع ظاهری کارکنانشان حساس اند.

اما ذکر اصطلاحات مبهم که تاکید بیش اندازه به مشخصات ظاهری دارد کمی سوءتفاهم ایجاد خواهد کرد.

درآخر توصیه ما به شما کارجویان عزیز این است که به آدرس محل شرکت،  محیط کار و وضع ظاهری کارمندان جایی که برای مصاحبه به آن مراجعه می کنید دقت کنید. شرایط به خوبی به شما نشان می دهد که به چه محیطی پا گذاشته اید و اینکه این شرکت برای کار و فعالیت مناسب است ویا خیر.

 

"مشاهده آگهی استخدام و فرصت های شغلی شرکت های معتبر در وب سایت کاربوم"

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► راهکارهایی عملی برای موفقیت در آزمون های استخدامی
توصیه های "لابی گری" برای استخدام ◄

مطالب مرتبط
بنر