هتل سورملی استانبول

سه شنبه ، 24 بهمن 1396 ، 13:28

 

استانبول یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای منطقه و حتی جهان است. به همین علت اقصی نقاط این شهر پر است از هتل‌های مختلف که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این مقاله از نکست هالیدی، می‌خواهیم هتل سورملی استانبول (Surmeli Istanbul Hotel) را به شما معرفی کنیم.
استانبول کلان‌شهری است که هر وجب آن، حرفی برای گفتن به گردشگران دارد.  این شهر پر است از جاذبه‌های گردشگری که گردشگران را از سراسر جهان به سمت خود می‌خواند. اغلب آژانس‌های مسافرتی در ایران، تور استانبول را در طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها به مسافران ارائه می‌کنند. ‌هتل‌های استانبول همگی در رقابت هستند تا بتوانند رضایت گردشگران را به خود جلب کرده و آن‌ها را مشتری دائمی خود کنند. امروزه بسیاری از گردشگران ایرانی به دنبال تور ارزان استانبول هستند که در ایام نوروز و تابستان، یافتن چنین چیزی غیرممکن به نظر می‌رسد. اما در فصول غیر پیک، می‌توانید با پایین‌ترین نرخ‌ها، به استانبول سفر کنید. تورهای استانبول، چه در تابستان و چه در زمستان، مشتری‌های خود را دارد و سفر به این شهر را نمی‌توان فقط به تابستان محدود دانست. چه بخواهید تور استانبول رزرو کنید، چه هتل بگیرید، این مقاله را حتما دنبال کنید. در ادامه می‌خواهیم یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره‌ی استانبول را به نام هتل سورملی معرفی کنیم.

 


هتل سورملی استانبول در قلب این شهر افسانه‌ای با تاریخی به قدمت هزاران سال، در مرکز منطقه‌ای تجاری قرار دارد که توسط بناهای فرهنگی و تفریحی احاطه شده است. این هتل حدود ۱ کیلومتر از ایستگاه متروی Gayrettepe فاصله دارد. میدان مشهور تکسیم، در ۴ کیلومتری هتل واقع شده است. از این هتل می‌توانید چشم‌انداز فوق‌العاده‌ی ۳۶۰ درجه‌ای از استانبول را به تماشا بنشینید.
هتل سورملی استانبول یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت در این شهر است. این هتل به تنگه‌ی بسفر، و پل فاتح سلطان محمد نزدیک است و از فرودگاه بین‌المللی آتاتورک فقط ۲۵ دقیقه فاصله دارد. Lufti Kirdar و چند مرکز نمایشگاهی دیگر در نزدیکی هتل واقع شده‌اند و علاوه بر آن، در آن حوالی حدود ۱۰۰ مرکز خرید بزرگ قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها بسیاری از کالاهای محلی مثل پارچه، عتیقه‌جات و جواهرات بخرید.

 

این هتل با ۲۰۱ اتاق و سوئیت راحت، به همراه ۱۵ سالن کنفرانس بسیار مجهز، گالری هنری، مرکز تجاری، غذاهای خوشمزه‌ی ترکی و بین‌المللی به خوبی از میهمانان خود پذیرایی می‌کند و سفری فراموش‌نشدنی برای آن‌ها رقم می‌زند. تمامی ۲۰۱ اتاق این هتل بسیار راحت، باشکوه، کاربرپسند، و بسیار کاربردی برای داشتن سفری راحت هستند. از سایر امکانات هتل‌ها می‌توان به تهویه‌ی مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون ال‌سی‌دی به همراه ماهواره، اینترنت بی‌سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه دوش و وان و تجهیزات مربوط به آن، تلفن، میز و گاوصندوق اشاره کرد.
اینجا همچنین می‌توانید از امکانات تفریحی مثل استخر روباز و سالن آرایشگاه استفاده کنید.
سرآشپزهای این هتل از بهترین‌های این رشته هستند و در رستوران Ruga Brasserie تعریف جدیدی از مزه‌های محلی را در فضایی آرمش‌بخش و با کیفیت بالا به میهمانان عرضه می‌کنند. هتل سورملی استانبول مفتخر است که امکاناتی همچون سونا، آبگرم، حمام بخار، روزنامه، خدمات مراقبت از پوست و ماساژ و همچنین مرکز تناسب اندام مدرن به میهمانان ارائه می‌کند. مسافرینی که به قصد کار و تجارت به استانبول سفر می‌کنند، می‌توانند از ۱۵ میتینگ روم بسیار مجهز آن استفاده کنند.
اولین شعبه‌ی این هتل در آدانا افتتاح شده بود و خیلی زود در استانبول و آنکارا هم گسترش یافت. هتل‌های سورملی با بیش از ۴۰ سال تجربه‌ی مدیریت در همین زمینه، تلفیقی از محیطی کلاسیک و مدرن را به میهمانان خود عرضه می‌کند.
اگر می‌خواهید تور لحظه آخری استانبول رزرو کنید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به وب‌سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir بزنید؛ سپس در صفحه‌ی اصلی، وارد بخش تور، تور خارجی و سپس تور استانبول شوید. در این بخش می‌توانید قیمت تورهای استانبول را که اغلب آژانس‌های مسافرتی ارائه می‌کنند، مشاهده کرده و با توجه به امکانات هر یک، قیمت و بودجه‌ی خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. اینجا می‌توانید بهترین و باکیفیت‌ترین تورهای ارزان به مقصد استانبول را پیدا کنید.

► هتل رویال کنتیننتال دبی
هتل ارم کیش ◄

مطالب مرتبط
بنر