گزارش تصویری / 10 هتل لوکس دنیا

يكشنبه ، 9 خرداد 1389 ، 09:20

شاید اولین چیزی که برای هر گردشگری مهم باشد ، هتل های موجود در شهر مورد سفرش است ، سرویس گردشگری بانکی دات آی آر ، قصد دارد شما را با  ده هتل زیبای تجاری- مسافرتی که به تازگی در سراسر دنیا افتتاح شده اند، آشنا کند.

 

 

فلورنس ( فور سیزن)
قیمت: از 415 دلار
آدرس اینترنتی: fourseosons.com/flourence
این هتل که محیط و فضایش از تاریخ الهام گرفته است و گوشه و کنارش مملوء از گچبری های دستی و هنر دست است، تلفیقی از هنر و زیبایی های دوره ی رنسانس و تکنولوژی مدرن امروز می باشد.تنها هتل در قلب فلورنس که دارای سالن ورزش و ژیمناستیک و چشمه آب معدنی است.

 

شانگهای، پارک هیات
قیمت: از 370 دلار
آدرس اینترنتی: shanghai.park.hyatt.com
با رسیدن به بالای بلندترین هتل جهان، و نشستن در طبقات بالای آن می توانید از چشم انداز این هتل تجاری 101 طبقه لذت ببرد. همچنین هتل دارای استخر بی نهایت بزرگ و چشمه بی نظیری می باشد. محوطه حیاط  آن نیز به سبک تایوانی و چینی تزیین شده و بسیار بزرگ می باشد.

 

سواحل جنوبی میامی، ماندرین
قیمت: از 195 دلار
آدرس اینترنتی: Mondrian-miami.com
امکانات رفاهی ای که برای هر اتاق در این هتل در نظر گرفته شده است عبارتند از امکان دسترسی به اینترنت به صورت wireless ( برای هر روز 15 دلار) دسترسی به کلیه شبکه های تلویزیونی در سراسر جهان، و سایر امکانات تکنولوژی روز.  همچنین رستوران های اسپانیایی، آسیایی و کوبایی نیز در محوطه هتل در اختیار مهمانان است.

 

پروگو، کیمپنسکی هیبرنسکا
قیمت: از 350 دلار
آدرس اینترنتی: kempinski-prague.com
کازینوی سابق در این محل هم اکنون به یکی از مهمترین هتل تجاری و جاذبه های توریستی تبدیل شده است . بدون پرداخت کرایه لب تاپ در اختیار شما گذاشته می شود.

با ماشین های مدرن BMW خدمات رفت و آمد در اختیار مهمانان خواهد بود که هزینه آن تنها اندکی از تاکسی بیشتر است.

 

استانبول، باسفورس، فور سیزن
قیمت: از 423 دلار
آدرس اینترنتی: fourseasons.com/bosphorus
اقامت در این هتل به منزله حضور در بانک اروپایی بوسفورس است، این هتل با امکانات ویژه استخر به سبک ترکیه ای در خدمت مهمان خود است و چشم انداز زیبای دریا از همه اتاق ها قابل رویت است.

 

زوریخ، دولدر گراند
قیمت: از 503 دلار
آدرس اینترنتی: thedoldergrand.com
شهر کوچک  تجاری- توریستی ، اخیرا شاهد باز گشایی هتل دولدار در نزدیکی بانک سوییس است. در واقع بخشی از این ساختمان بازسازی است ، ساختمانی که 100 سال قدمت داشته است .6 اتاق برای ملاقات های تجاری روزانه نیز در دست ساخت است.

 

کیپ تان، کیپ گریس
قیمت: از 593 دلار
آدرس اینترنتی: capegrace.com
با اتاق هایی روشن و دلباز که هر کدام دارای یک ساحل اختصاصی می باشند. پنجره های آن به سبک فرانسوی کار شده اند که  گل های تازه و یک کتابخانه کوچک به همراه کتاب های مفید ضمیمه آن می باشد.

 

پکن، پارک هیات
قیمت: از 236 دلار
آدرس: Beijing.park.hyatt.com
یکی دیگر از هتل های زنجیره ای که بر روی مقوله تجارت تمرکز دارد ، پارک هیات است. این هتل که در یکی از مناطق تجاری مهم  در پکن واقع شده است دارای کلیه امکاناتی که لازمه هتل های تجاری است، می باشد. به علاوه استخر و چشم انداز زیبای شهر از مزیت های قابل ذکر این هتل است.

 

توکیو، شانگری لا هتل
قیمت: از 460 دلار
آدرس: Shangri-la.com/tokoyo
این هتل ،در منطقه تجاری مارونوچی ، در کنار ایستگاه توکیو که در حدود 10 دقیقه نیازمند پیاده روی است ، واقع شده و بسیار با شکوه است. امکاناتی  نظیر اینترنت  wireless در اتاق ها ، باشگاه ورزشی و چشمه آبی همراه با راه کارهای درمانی بر اساس طب قدیمی چینی در هیمالیا را می توان برای این هتل نام برد.

 

مکزیکو سیتی، دیستیروتو کپیتال
قیمت: از 195 دلار
آدرس: hoteldistocapital.com
واقع در منطقه تجاری سانتا فه  در مکزیکو سیتی و دربالاترین بخش برج کندو است. با نوری کم و دنج  و البته با چشم اندازی از این کلان شهر و حتی آن سو تر از آن. اتاق ها همگی مجهز به امکانات ارتباطی روز می باشند.



► فواره هایی که جاذبه ی گردشگری هستند
گزارش تصویری/ موزه تخریب شده در شیلی ◄

مطالب مرتبط
بنر