ساخت گذرنامه دیجیتالی واکسن توسط دولت استرالیا

چهارشنبه ، 28 مهر 1400 ، 13:58

گذرنامه جدید واکسن دیجیتال استرالیا  برای سفرهای بین المللی رسماً در دست ساخت است و دولت استرالیا اعلام کرد که Accenture را برای ساخت این فناوری انتخاب کرده است.


(Andersen Consulting نام خود را به Accenture تغییر داد. این شرکت بیش از 90،000 کارمند با درآمد نزدیک به 12 میلیارد دلار در سال 2003 داشت). استرالیایی ها در حال حاضر از یک گواهی دیجیتالی یا کاغذی برای نشان دادن وضعیت واکسیناسیون COVID-19 خود استفاده می کنند، که می تواند از طریق برنامه تلفن همراه Express Plus Medicare یا حساب myGov بازیابی شود. این گواهی ها با مسائل مختلفی پر شده است ، با این حال ، کاربران به راحتی قادر به جعل سوابق خود هستند.


به گفته استوارت روبرت ، وزیر مسئول داده ها و سیاست های دیجیتالی ، پس از راه اندازی DPD ، دولت موارد دیگری را برای استفاده از فناوری که DPD بر اساس آن است ، در نظر می گیرد. "این به ما کمک می کند تا از تعداد فزاینده استرالیایی ها در خانه استقبال کنیم و از گردشگران ، مسافران ، دانشجویان بین المللی ، کارگران ماهر و دوستان و خانواده خارج از کشور که همه را در طول همه گیری از دست داده ایم ، استقبال کنیم."


این سیستم تنها دستگاهی است که قرارهای واکسن را در کلینیک های ثبت شده در گروه ویژه واکسن COVID-19 نشان می دهد-اعم از عمومی ، داروسازی یا مراکز واکسیناسیون ایالت/منطقه. این کارت به چندین زبان ارائه شده و بیشترین انتخاب را ارائه می دهد. مصرف کنندگان زمان و مکان مناسب برای واکسن را پیدا کنند. 

► کلاهبرداری و شیادی به کارت واکسن کرونا رسید
جریمه یک میلیونی برای ورود به شهرهای نارنجی ◄

مطالب مرتبط
بنر