با بهترین و ارزان ترین پاساژهای قشم آشنا شوید + آدرس

چهارشنبه ، 19 آبان 1400 ، 15:58

جزیره قشم را از جنبه‌های متعددی می‌توان بررسی کرد؛ از تاریخ وسیع و جاذبه‌های کهنش گرفته تا طبیعت بکر و تفریحات منحصر به فردی که تنها در جاهای محدودی از ایران دیده می‌شوند. در این بین یکی از جنبه‌های شناخته شده جزیر قشم، مراکز خرید آن هستند که به دلیل‌ قیمت‌های مناسب و اجناس متنوع، همواره با استقبال گردشگران روبه‌رو می‌شود. به همین دلیل در ادامه این مطلب شما را با بهترین مراکز خرید قشم آشنا می‌کنیم که از معروفت‌ترین مراکز خرید قشم هم به شمار می‌روند، تا انتهای مطلب همراه لست سکند باشید.


مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 قشم

آدرس: بلوار جمهوری، میدان امام‌قلی خان

ساعات کاری: 9 صبح تا 12 شب

مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 دو تا از بهترین مراکز خرید قشم هستند که پایین‌تر از میدان امام قلی خان، درست رو به‌ یکدیگر واقع شده‌اند و به وسیله یک پل به یکدیگر متصل می‌شوند. مراکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 را نمی‌توان ارزان ترین مراکز خرید قشم به شمار آورد، امّا از لحاظ کیفیت و تنوع انواع محصولات پوشیدنی، آرایشی، زیورالات و... می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید، ضمن اینکه فود کورت و امکانات تفریحی مناسبی در این مراکز خرید می‌توانید مشاهده کنید. البته شاید اگر قیاس کنیم، قیمت‌های سیتی سنتر از تهران و سایر شهرها مناسب‌تر باشد امّا در کل جزو بازارهای ارزان قشم محسوب نمی‌شود.


بازار قدیم قشم

آدرس: خیابان امام خمینی، میدان جهاد

ساعات کاری: 8:30 صبح تا 10 شب

بازار قدیم قشم یا با نام کامل‌تر بازار بزرگ قدیم قشم را می‌توان یکی از پاساژهای معروف قشم دانست که از سال‌های بسیار دوری مرکزی برای خریدهای عمده و خورد محسوب میشده. امروزه در بازار قدیم قشم بسیاری از کلاهای خاص و سوغات قشم را می‌توانید در این با قیمت مناسب خریداری کنید.  بازار قدیم قشم به عنوان قدیمی‌ترین بازار قشم و یکی از قدیمی‌ترین بازارهای خاورمیانه شناخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بازار قدیم قشم می‌توانید به صفحه جاذبه بازار قدیم قشم مراجعه کنید و نظرات کاربران لست سکند و اطلاعات کامل‌تر را درباره این مکان کسب کنید.



مرکز خرید ستاره قشم

آدرس: خیابان ولیعصر قشم

ساعات کاری: 9 صبح تا 12 شب

مرکز خرید ستاره قشم یا بازار بزرگ بین المللی ستاره قشم یک پاساژ تجاری 3 طبقه است. در ستاره قشم بیش از 600 واحد تجاری دیده می‌شود که در آن‌ها می‌توان پوشاک، لوزام صوتی و تصویری، آرایشی و بهداشتی، رستوران، کافه و سالن بیلیارد مشاهده کرد. ضمن این که بازار چینی‌‌های قشم بخشی از مرکز خرید ستاره است و یکی از دلایل شهرت و محبوبیت پاساژ ستاره نیز به همین دلیل است.


مجتمع تجاری نخل زرین

آدرس: جزیره قشم، بلوار ولیعصر، میدان گل‌ها

مجتمع تجاری نخل زرین از بزرگ‌ترین و بهترین پاساژهای قشم است که علاوه بر واحدهای تجاری دارای واحدهای اداری و سوئیت‌هایی جهت اسکان گردشگران است. مجتمع تجاری نخل زرین زیربنای 68000 متری با ظاهر متفاوتی نسبت به سایر پاساژهای قشم دارد. 


 

مجتمع فردوسی قشم

آدرس: جزیره قشم، بلوار ولیعصر، بین خیابان فلسطین و میدان گلها

ساعات کاری: 9 صبح تا 10:30 شب

مجتمع تجاری اداری فردوسی قشم از دیگر پاساژهای معروف قشم است که در سال 1388 ساخته شد. این مرکز خرید 3 طبقه دارد که دو طبقه نخست به واحدهای تجاری اختصاص دارد و همانند سایر مراکز خرید قشم در فروشگاه‌های آن پوشاک، عطر، لوازم آرایشی و... به فروش می‌رسد. همچنین در مجتمع فردوسی رستوران‌ و کافی شاپ‌های مختلفی وجود دارد.

مرکز خرید سیمرغ

آدرس: بلوار ولیعصر، میدان امام قلی خان

ساعات کاری: 9 صبح تا 10 شب

به غیر از مرکز خرید سیتی سنتر، یکی دیگر از پاساژهای معروف قشم که در حوالی میدان امام قلی‌ خان واقع شده است، مرکز خرید سیمرغ است. این مرکز خرید دارای 4 طبقه است که واحد‌های تجاری آن غالبا در طبقه همکف و اول واقع شده‌اند که تعداد آن‌ها به بیش از 70 فروشگاه می‌رسد. به غیر از فروشگاه‌های تجاری امکاناتی مثل سالن بیلیارد، رستوران و کافه نیز در دیگر طبقات مرکز خرید سیمرغ وجود دارد.


بازار درگهان قشم

هنگامی که صحبت از  خرید ارزان در قشم می‌شود امکان ندارد اسمی از بازار درگهان قشم که دارای بزرگ‌ترین بازارهای قشم است نیاید. درگهان شبیه شهری در غرب جزیره قشم است که به دلیل بازارهای بسیارش که قیمت بسیار مناسبی دارند، شهرت دارد. در واقع اگر به دنبال خرید پوشاک باکیفیت با قیمت مناسب هستید، بازارهای درگهان باید در اولویت شما باشد. بازارهای درگهان اکثراً از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز هستند و شامل مراکز خرید مختلفی می‌شوند. برای گشت و گذار در درگهان احتمالا نیاز داشته باشید از یک صبح تا غروب بگردید و باز هم از تمامی فروشگاه‌های آن دیدن نکرده باشید. اما برای صرفه جویی در زمان، به شما دیدن از مرکز خرید دو دولفین، مجتمع تجاری اطلس، مجتمع تجاری دریا، بازار نخل، مجتمع تجاری پرشین گلف و  مجتمع تجاری ایران زمین که برخی از مراکز خرید و بازارهای درگهان محسوب می‌شوند را پیشنهاد می‌کنیم.


 برای بسیاری از ایرانیان نام جزیره قشم با خرید پوشاک با قیمت‌های مناسب گره خورده است و به همین علت سعی کردیم برخی از معروفترین و ارزانترین مراکز خرید قشم را به شما معرفی کنیم. البته برای سفر و خرید در قشم یک سری نکات از قبیل فصل مناسب برای سفر به این جزیره و دسترسی به قشم را رعایت کنید که در مطلب راهنمای سفر به قشم توضیح داده شده است.  

► در استانبول چطور از حمل و نقل عمومی استفاده کنیم؟
کلاهبرداری و شیادی به کارت واکسن کرونا رسید ◄

مطالب مرتبط
بنر