مداخله دلاری دولت عربستان برای وسوسه مسی؛ حتی حدس هم نمی‌زنید!

پنجشنبه ، 14 ارديبهشت 1402 ، 00:00
تهران- ایرنا- یک نشریه انگلیسی در خبری اختصاصی مدعی شد که دولت عربستان سعودی در حال آماده‌سازی پرمنفعت‌ترین قرارداد سالانه در تاریخ فوتبال برای فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن است.


به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، نشریه تلگراف در گزارشی مدعی شده که مذاکرات بین نمایندگان مسی به ریاست پدرش و تا زمان انقضای قرارداد وی با پی‌اس‌جی(تابستان سال جاری) در جریان است.


گفت‌وگوهایی اولیه از ارائه بسته‌ای به ارزش کلی سالانه ۴۰۰ میلیون دلار حکایت دارد. این رقم حتی از ۱۶۵ میلیون پوندی که کریستیانو رونالدو به طور سالانه(تا تابستان ۲۰۲۵) از سعودی‌ها دریافت می‌کند نیز تجاوز خواهد کرد.


در روند مرسوم برای امضای قرارداد با ستاره‌های برجسته دنیای فوتبال، مداخله دولت متبوع یک کشور پیش از تعیین باشگاه مقصد الزامی است. در همین راستا، دولت عربستان نیز گری کوک، مدیر اجرایی پیشین باشگاه منچسترسیتی را با سمتی مشابه استخدام کرده تا این فرآیند را مدیریت کند. پیش‌بینی می‌شود که او در هرگونه مذاکره برای عقد قرارداد با مسی، مداخله و حضور داشته باشد. کوک در سال ۲۰۰۸ در جریان واگذاری امتیاز باشگاه منچسترسیتی به مالکان اماراتی کنونی آن، نقشی مشابه را ایفا کرده بود.


گفته می‌شود باشگاه پی‌اس‌جی از ماه ژانویه پیشنهادی ۱۲ ماهه را به مسی ارائه کرده اما به نظر می‌رسد مرد آرژانتینی هیچ تمایلی به ادامه حضور در پاریس ندارد.


رونالدو هم‌اکنون در النصر بازی می‌کند و الهلال رقیب سنتی این تیم در لیگ برتر عربستان است و در نتیجه حضور احتمالی مسی در الهلال، باردیگر رقابت ۹ ساله این دو ستاره جهان فوتبال را زنده خواهد کرد.

► آژانس‌ها مخالف دریافت نرخ دلاری از گردشگران خارجی هستند
۲ بانک عامل فروش ارز مسافرتی شدند ◄

مطالب مرتبط
بنر