جزئيات رزرو خوابگاه/ دانشجويان دانشگاه تهران بخوانند

دوشنبه ، 10 بهمن 1390 ، 11:15


اداره کل امور خوابگاههای دانشگاه تهران، شرایط رزرو خوابگاههای دانشجویی را برای نیمسال دوم تحصیلی این دانشگاه اعلام کرد.

 

بنابراین، دانشجویان (ورودی‌های 88 به بعد) جهت اطلاع از شماره حساب، مبلغ واریزی اجاره بهاء و شماره مشتری خود که براساس لیست ثبت ‌نام آموزشی دانشجویان تهیه شده است، باید از 17 بهمن ماه به سایت کوی دانشگاه و یا به اطلاعیه‌های نصب شده در محل خوابگاههای محل سکونت خود مراجعه کنند.

 

 

 

دانشجویان پسر تحصیلات تکمیلی با مراجعه به واحد پذیرش پسران درکوی دانشگاه و دانشجویان کارشناسی با مراجعه به نمایندگان پذیرش در محل خوابگاه خود می توانند نسبت به رزرو خوابگاه اقدام کنند.

دانشجویان دختر ساکن در خوابگاه فاطمیه و کیانوری با مراجعه به واحد پذیرش فاطمیه می توانند برای رزرو اقدام کنند. عدم مراجعه دانشجویان جهت ثبت ‌نام در تاریخ‌های ذکر شده به منزله انصراف از خوابگاه است و مدیریت خوابگاه هیچ‌ گونه مسئولیتی در قبال لغو سکونت دانشجویان نخواهد داشت.

شرایط ثبت‌نام دانشجویان سنوات اضافه خوابگاهی متعاقباً از طریق سایت اعلام خواهد شد. براساس ضوابط و مقررات مصوب صندوق رفاه، تمام دانشجویان ورودی 88 به بعد ملزم به پرداخت اجاره بهاء به صورت یک نیمسال کامل است. واریز اجاره بهای نیمسال دوم 91-90 به صورت واریز مستقیم به حساب غیرقابل برداشت صندوق رفاه دانشجویان خواهد بود.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► فهرست دانشگاه های نا معتبر انگلیس
وثیقه 460 هزار دلاری برای استاد دستگیر شده دانشگاه شریف ◄

مطالب مرتبط
بنر