تمدید مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی

شنبه ، 27 خرداد 1391 ، 12:34

 

قائم مقام رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید مهلت ثبت‌نام وام‌های ضروری، شهریه و ودیعه مسکن تا 31 خرداد ماه خبرداد.

منصور حبیب‌پورگودرزی افزود: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به معاونت دانشجویی دانشگاه نسبت به ثبت‌نام خود جهت بهره‌مندی از این وام اقدام کنند.

وی سقف وام شهریه برای دانشجویان کارشناسی دانشگاه‌های پیام نور را 150 هزار تومان، برای دانشجویان علمی کاربردی و غیر انتفاعی 200 هزار تومان و برای دانشگاه آزاد را 500 هزار تومان عنوان کرد.

وی افزود: همچنین سقف وام شهریه برای دانشجویان کارشناسی ارشد تمامی دانشگاه‌ها یک میلیون تومان است و سقف وام شهریه دانشجویان دکتری نیز یک میلیون و 500 هزار تومان می‌باشد.

گودرزی درخصوص شرایط اعطای وام ضروری نیز گفت: براین اساس به دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاضی تا سقف 200 هزار تومان و به دانشجویان دکتری نیز تا سقف 300 هزار تومان برای انجام پایان‌نامه وام ضروری اعطا می‌شود.

وی با اشاره به میزان وام ودیعه مسکن متاهلی نیز گفت: وام ودیعه مسکن متاهلی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی تعلق می‌گیرد که مبلغ آن برای شهر تهران 5 میلیون تومان و کلان‌شهرها نیز تا سقف 4 میلیون تومان می‌باشد.

وی با بیان اینکه وام ودیعه مسکن متاهلی برای نخبگان نیز در نظر گرفته شده است تصریح کرد: بحث وام ودیعه مسکن متاهلی نخبگان با معرفی بنیاد نخبگان کشور و عملیات اجرایی صندوق اجرایی می‌شود که مبلغ آن نیز 25 میلیون تومان است.

وی خاطرنشان کرد: وام ضروری و ودیعه مسکن مشمول دانشجویان روزانه دانشگاههای دولتی است.

ایسنا

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

► کارنامه کنکور آلبرت اینشتین /عکس
نتايج آزمون دستياري نيمه دوم مرداد اعلام مي‌شود ◄

مطالب مرتبط
بنر