یک اقدام قابل تحسین در بد ترین زمان ممکن!

شنبه ، 18 شهریور 1391 ، 07:37

مدتی است ریاست قوای مختلف کشور و صدا و سیما به صرافت این افتاده اند که در جمع دانشجویان حاضرشوند تا به سوالات دانشجوها جواب دهند و با آنها ارتباط نزدیک تری داشته باشند.

به گزارش بانکی دات آی آر،به قول خبر20:30 چراغ این ملاقات ها را رئیس صدا و سیما روشن کرد و در جمع دانشجو ها حاضر شد. ضرغامی که مدتی قبل در دانشگاه امام صادق حاضر شده بود اینبار صبح روز یکشنبه 12 شهریور ماه 91 در جمع دانشجویان در دانشگاه شریف سخنرانی کرد و به برخی از سوالات جمعی از دانشجویان حاضر پاسخ داد.

بعد از آن هم صادق آملي لاريجاني رئیس قوه قضائیه که برای اولین بار در جمع دانشجویان حاضر شده بود در قالب سيزدهمين نشست سالانه اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان مستقل دانشگاه‌هاي سراسر كشور بعد از ذکر چند نکته به برخی سوالات پاسخ داد.

تا اینجای خبر خیلی خوب و مبارک است. اینکه مسئولان در بین قشر دانشجو حاضر می شوند و به سوالات و ابهاماتشان پاسخ می دهند و از سوی دیگر با نقطه نظراتشان آشنا می شوند جای تقدیر دارد.

اما چرا تابستان؟

سوال اساسی که اینجا مطرح می شود این است که رئیس دستگاه قضا و صدا و سیما زمان بهتری را جز تابستان برای حضور در دانشگاه پیدا نکرده اند؟

همانطور که اغلب شما می دانید کلاس های درس در تابستان ها عملا تعطیل است و به غیر از چند کلاس محدود ترم تابستانه بقیه کلاس ها تعطیل بوده و دانشجو های شهرستانی به شهرهای خودشان مراجعت می کنند .

اما تابستان ها در دانشگاه ها چه خبر است؟

البته فضای دانشگاه ها هیچ وقت خالی از جمعیت نیست از یک سو کارکنان بخش های اداری مشغول پاسخگویی به دانشجویانی هستند که مشکلات ثبت نامی و یا صنفی دارند و از سوی دیگر ساختمان های مختلف دانشگاه هم اجاره داده می شود!

بله ساختمان های دانشگاه در اجاره سازمان ها، نهاد ها و بخش خصوصی قرار می گیرد تا کلاس های مختلف ضمن دوره کارکنانشان و یا حتی آموزش حج به حج گزاران بپردازند!

مسئولان در دانشگاه

بهتر نبود مدیران رده بالای کشور که بعد از مدت ها تصمیم گرفتند به دانشگاه ها بروند لا اقل تا زمان بازگشایی مجدد دانشگاه ها صبر می کردند تا همه دانشجویان از همه اقشار و همه شهرها در دانشگاه ها حاضرباشند تا آنها هم بتوانند سوال هایشان را بپرسند؟

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► التماس تحقیرآمیزاز استاد برای نمره/عکس
اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ◄

مطالب مرتبط
بنر