Xiaomi دومین شرکت بزرگ در بازار چین اعلام شد

شرکت Xiaomi توانست دومین شرکت بزرگ در بازار چین شود و بتواند جای شرکت اپل را بگیرد. شرکت Xiaomi توانسته 21 درصد از فروش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد در حالی که این میزان فروش برای اپل 16 درصد بوده است و سامسونگ هم با 23 درصد میزان فروش محصولات در چین رتبه ی اول را کسب نموده است.

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت Xiaomi قصد دارد که این موفقیت خود را جهانی کند و نه فقط در بازار چین بلکه در کل جهان نیز جزء بهترین شرکت ها شناخته شود. این در حالی است که در چین برند اپل از برند Xiaomi شناخته تر است اما Xiaomi توانسته جای اپل را بگیرد.

Kantar World Panel که در زمینه ی تحقیقات بازار و مصرف کنندگان فعالیت میکند گزارشاتی را منتشر نموده که از ماه ژانویه تا می فروش Xiaomi در بازار چین 21 درصد بوده است همچنین این میزان فروش برای سامسونگ 23 درصد، اپل 16درصد، هوآوی 10درصد، Lenovo 6درصد، CoolPad 6درصد، Oppo 3 درصد و ZTE 2 درصد بوده است.

Kantar نظر سنجی را هم از 15000 نفر انجام داده است که در هر ماه چه میزان خرید و فروش از محصولات مختلف تکنولوژی داشته اند و چه میزان محصولات قدیمی را جایگزین محصولات جدید کرده اند و نتیجه ی این نظر سنجی نشان داده که رشد محصولات  Xiaomi و جایگزین کردن محصولات جدید آن به جای محصولات قدیمی افزایش یافته است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *