نرخ جدید سود سپرده‌های بانک ملی ایران

ارسال شده توسط پویا بانک در ۲۱م اردیبهشت ۱۳۹۳

در راستای اجرای سیاست های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد ثبات و انضباط در بازار پولی کشور، بانک ملی ایران نرخ جدید سود علی الحساب سپرده ها را اعلام کرد.
این نرخ‌ها از روز شنبه سیزدهم اردیبهشت ۹۳ در قالب سپرده‌های کوتاه ‌مدت عادی با نرخ ۱۰ درصد، کوتاه‌ مدت ویژه سه ماهه با نرخ ۱۴ درصد، کوتاه مدت ویژه شش ماهه با نرخ ۱۶ درصد، کوتاه مدت ویژه نه ماهه با نرخ ۱۸ درصد و بلند مدت یکساله با نرخ ۲۲ درصد اعمال می‌شود.
بدیهی است سپرده‌های سرمایه‌گذاری مدت‌داری که قبل از تاریخ مذکور افتتاح گردیده است تابع قرارداد اولیه بوده و نرخ‌های قبلی تا سررسید، به قوت خود باقی است.
همچنین سپرده‌های سرمایه ‌گذاری بلند مدتی که در تاریخ فوق (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳) سررسید می‌شوند در قالب سپرده یکساله با نرخ سود علی الحساب ۲۲ درصد تمدید می‌شوند.
گفتنی است در صورت برداشت تمام یا قسمتی از مبلغ سپرده قبل از سررسید (به استثنای سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت عادی)، سود متعلقه مبلغ برداشت شده، متناظر با مدت ماندگاری محاسبه و پرداخت خواهد شد.
هموطنان و مشتریان معزز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شبکه گسترده شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

دکتر همتی در سفر به اصفهان: عزم ملی و مدیریت جهادی سرلوحه اقدامات بانکی

ارسال شده توسط پویا بانک در ۲۱م اردیبهشت ۱۳۹۳

دکتر عبد الناصر همتی در سفر یکروزه خود به اصفهان ، ضمن بازدید از برخی شعب منطقه، با مسئولان، روسای حوزه ها و شعب ادارات امور شعب استانهای اصفهان و چهار محال و بختیاری دیدار و گفتگو کرد.
در نشست ۳ ساعته مدیر عامل بانک ملی ایران، برنامه ها و سیاستهای بانک در سال ۱۳۹۳ تبیین و تشریح شد .
وی با اشاره به تاکید مقام معظم معظم رهبری بر عزم ملی و مدیریت جهادی در سال جاری، بر سر لوحه قرار دادن این شعار در برنامه ریزی ها و اقدامات عملی بانک در سال ۱۳۹۳ تاکید کرد .
دکتر همتی با اشاره به نقش بانک ملی ایران در پروژه های مهم توسعه ای کشور در چند دهه گذشته و خدمت رسانی وسیع آن در سراسر کشور به اقشار مختلف مردم بیان داشت: انتظار مدیران ارشد بانک، شتاب گرفتن حرکت و چابک سازی بانک در کمک به برنامه های توسعه ای دولت در سال جاری است.
مدیر عامل بانک ضمن بیان برخی انتظارات مردم و بنگاههای تولیدی از بانک ملی ایران خواستار تلاش جدی در جهت رشد و جذب منابع شد تا بتوان با تخصیص منابع برای پروژه های عمرانی و خدمت رسانی، هدفهای برنامه توسعه ای بانک را محقق ساخت .
وی با تاکید بر عزم جدی مدیریت بانک برای وصول مطالبات معوق ابراز امیدواری کرد با وصول سریعتر مطالبات معوق بتوان هر چه زودتر منابع بانکی را به چرخه تولید و اقتصاد کشور باز گرداند.
دکتر همتی با اعلام تفاهم صورت گرفته در مورد نرخ سود بانکی اظهار داشت: لازم است همه بانکها و موسسات اعتباری به تفاهم انجام گرفته احترام بگذارند و به آرامش ایجاد شده در بازار پول کمک کنند.
گفتنی است محمد رضا حسین زاده عضو هیات مدیره و معاون پشتیبانی بانک، مدیر امور منطقه یک کشور، مدیر عامل شرکت ملی مسکن ، و برخی دیگر از مسئولان ، مدیر عامل را در این سفر همراهی کردند.
در پایان نشست، دکتر همتی با استماع دیدگاه ها و نظرات مسئولان به سوالات همکاران پاسخ گفت.

تاکید بر پاسداری از نام پرآوازه بانک ملی ایران

ارسال شده توسط پویا بانک در ۲۱م اردیبهشت ۱۳۹۳

نهایت شادی خداوند از بندگان زمانی است که گره‌ای از مشکلات مردم گشوده می‌شود و این کار ارزشمند، به دفعات توسط تک‌تک کارکنان صدیق و خدمتگزار بانک ملی ایران تکرار می شود.
خسرو خواجه حسنی عضو هیأت مدیره و معاون شعب بانک ملی ایران، در جلسه معارفه بهروز ساعدی سرپرست اداره امور شعب استان قم، پس از بیان مطلب فوق، گفت: پاسداری از نام پرآوازه بانک ملی ایران و حفظ و حراست از آن نیازمند تلاش همه جانبه، بیداری و هوشیاری کامل و رصد کردن دائمی وقایع و اتفاقات جاری در سطح جامعه است.

بانک ملی ایران ۸۵ ساله شد

ارسال شده توسط پویا بانک در ۲۰م شهریور ۱۳۹۲

امروز ۲۰ شهریور، هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران است. بانکی بزرگ که در شهریور ماه ۱۳۰۷ پس از سال‌ها مجاهدت مردم و فعالان اقتصادی با هدف رهایی اقتصاد کشور از سلطه بانک‌های روس و انگلیس تاسیس شد و تا امروز پرتوان و قوی در جهت رشد و توسعه کشور و تامین خواسته‌ها و نیازهای مالی مردم گام برداشته است. به همین مناسبت نیم‌نگاهی به فعالیت این بانک در سال ۹۱ خواهیم داشت:
بانک ملی ایران در حالی ۸۵ ساله شده است که کارنامه عملکردی این بانک در سال ۱۳۹۱، بسیار مطلوب و درخشان بود. این عملکرد موفقیت‌آمیز به گونه‌ای بود که شاید بتوان گفت در تاریخ این بانک بی‌سابقه یا کم‌سابقه بوده است. همه اینها در حالی است که فضای فعالیت این بانک در سال گذشته با مسائلی نظیر تحریم‌های بین‌المللی و هجمه‌های غیر منصفانه مواجه بود.
رشد منابع و سپرده‌های این بانک در سال ۹۱ یکی از شاخصه‌های اصلی این موفقیت بود به طوری که منابع این بانک در سال ۹۱ رشد ۴/۳۲ درصدی را تجربه کرد در حالی که رشد نقدینگی کشور در سال گذشته ۲۷ درصد بود.
همچنین از آبان ماه سال ۹۱ تا پایان اسفند ماه سال گذشته با پیگیری‌های مداوم و ارزیابی روزانه عملکرد، مطالبات غیر جاری این بانک به میزان ۵۵ هزار میلیارد ریال کاهش داشته است.
یکی از مهمترین موفقیت‌های کسب‌شده توسط بانک ملی ایران در سال ۹۱، تسویه بدهی‌های بانک ملی ایران به بانک مرکزی به مبلغ ۱۲۰ هزار میلیارد ریال است که در نوع خود می‌تواند جزو بزرگترین دستاوردهای این بانک محسوب شود که هم به کنترل نقدینگی و هم به اقتصاد ملی کمک کرد.
یکی از بزرگترین موفقیت‌های بانک ملی ایران در سال ۹۱ افزایش سرمایه این بانک از ۲۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به میزان ۹۹ هزار و ۶۰ میلیارد ریال است. این افزایش سرمایه، جایگاه اول این بانک را در میان بانک‌های کشور به طور قابل ملاحظه‌ای ارتقا داد.
این در حالی است که در سال گذشته بانک ملی ایران با موفقیت توانست صورت‌های مالی سال ۹۰ خود را با سود مناسب به تصویب مجمع بانک برساند.
در حوزه خدمات الکترونیکی نیز بانک ملی ایران نوسازی چهره خود و توجه ویژه به علایق و سلایق نسل جوان را در دستور کار قرار داد. افتتاح واحدهای تمام الکترونیک و ۲۴ ساعته شهاب ملی یکی از سیاست‌های محوری این بانک است که به طور جدی دنبال می‌شود و تاکنون تعداد زیادی از این واحدها در سراسر کشور راه‌اندازی شده است. در کنار این موضوع، سرویس‌های جدیدی نظیر رعد ملی با هدف حذف کارت‌های بانکی و آذرخش ملی توسط این بانک اجرا شده و یا در حال راه‌اندازی است که با تکمیل و توسعه آن، انقلابی در سیستم بانکداری الکترونیک کشور ایجاد خواهد شد. بانک ملی ایران در سال گذشته همچنین برای اولین بار در کشور، نخستین سایت آموزشی، تفریحی با موضوع پول و بانک را تحت عنوان جزیره آرزوها برای سنین زیر ۱۲ سال راه‌اندازی کرد که در جهت افزایش دانش عمومی، اقتصادی و بانکداری نوجوانان فعالیت می‌کند.
فعالیت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی در کنار فعالیت‌های اقتصادی یکی از اقدامات ماندگار این بانک در سال ۹۱ بود. بانک ملی ایران موفق به احداث و نوسازی ۵۶ مدرسه و واحد آموزشی در ۱۴ استان کشور شد. از دیگر خدمات اجتماعی ارائه شده توسط بانک ملی ایران، آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد (دیه) می‌باشد که این بانک در پایان سال گذشته موفق شد با پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال زمینه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان لرستان و شهرستان ورامین را فراهم نماید.
بانک ملی ایران در سال گذشته مبلغ یک میلیارد ریال نیز به ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کرد.
طرح و پیگیری ساخت ۱۰۰ مسجد ۷۰ متری در مناطق با جمعیت مناسب و فاقد مسجد از دیگر فعالیت‌های بانک ملی ایران در سال ۹۱ بود.
همه این موفقیت‌ها در حالی صورت گرفت که این بانک در جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف در سال گذشته نیز پیشتاز بود.
معرفی برند بانک ملی ایران به عنوان نشان منتخب ملی در اجلاس جهانی نشان منتخب، دریافت چهارمین تندیس دیموند برای چهارمین سال متوالی در کنفرانس مدیریت نظام توزیع و پخش، اخذ۴ تندیس زرین تعالی بانکداری الکترونیک در ششمین کنفرانس بانکداری الکترونیک، دریافت ۲ نشان برتر در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، کسب عنوان بانک برتر در استقرار نظام کنترل داخلی در بیست و دومین همایش سالانه سیاست‌های پولی و ارزی، کسب دو رتبه برتر در جشنواره انتشارات روابط عمومی، دریافت تندیس و لوح سپاس کنفرانس روابط عمومی، صنعت و تولید ملی، قهرمانی در دهمین المپیاد ورزشی شبکه بانکی و قهرمانی در هشتمین المپیاد فرهنگی و ورزشی ایثارگران سیستم بانکی تنها بخشی از افتخارات کسب شده توسط این بانک در سال ۹۱ می‌باشد.
با این همه بانک ملی ایران از تلاش و حرکت باز نایستاده و در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری، سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نام‌گذاری شده است، سعی دارد با ایجاد شور و نشاط در حرکت بالنده خود و در پیش گرفتن برنامه‌هایی با محوریت بهره‌وری و ارائه خدمات نوین و برجسته، همسو با اهداف دولت محترم «تدبیر و امید» بیش از پیش به عنوان یکی از عوامل اصلی رشد و توسعه اقتصادی کشور نقش خود را ایفا نماید.

۱۶ شهریور‏، روز بانک و خدمات نوین

ارسال شده توسط پویا بانک در ۱۶م شهریور ۱۳۹۲

بانک ملی ایران همواره می‌کوشد تا با استفاده از فناوری جدید و دانش روز‏، خدمات بانکی خود را افزایش داده و بیش از پیش در جهت رضایت مشتریان گام بردارد.
بانک ملی ایران در آستانه ۸۵ سالگی، با دارا بودن مدیریت قوی و کادری مجرب در اقصی نقاط کشور‏، آمادگی هر گونه خدمات بانکی در محل کسب و کار مشتری و شخصی‌سازی خدمات ویژه برای آنها را دارد.
در حوزه خدمات بانکداری الکترونیک نیز همواره بانک ملی ایران در کشور منشا اثر و پیشگام بوده است.
بانک ملی ایران در سال ۱۳۴۱ اولین کامپیوتر‌ها را به کشور وارد کرد. در دهه ۱۳۷۰ نیز به عنوان اولین بانک، سیستم بانکداری متمرکز و آنلاین (سیبا) را راه‌اندازی کرد.
به دنبال راه اندازی این سیستم متمرکز در سراسر کشور دیگر نیازی به حضور مشتری در شعبه افتتاح‌کننده حساب نبود و مردم می‌توانستند از هر نقطه‌ای در کشور به دریافت و پرداخت از حساب خود مبادرت کنند.
شروع تحول در خدمات نوین بانکی در ایران با همین سیستم متمرکز سیبای بانک ملی ایران زده شده و کم‌کم بانک‌های دیگر نیز تصمیم به راه‌اندازی سیستم مشابه گرفتند.
Mainframeها و vsatهای مستقر در ادارات مرکزی روزانه میلیون‌ها تراکنش را رد و بدل می‌کرد تا مردم سرمایه و پول خود را مانند پدربزرگ و مادربزرگ‌ها در زیر بالش خود احساس کنند.
کم‌کم با پیشرفت حوزه دانش الکترونیک و کامپیوتر در کشور‏، بانک ملی ایران بازهم پیشگام خلق محصولات جدید و مشتری پسند بود.
طرح‌های شهاب ملی‏، رعد ملی، کانون جوانه‌ها و … از جمله این افتخارات است.
شهاب ملی
طرح شهاب ملی واحدهای تمام الکترونیک ۲۴ ساعته‌ای هستند که افراد می‌توانند تمام عملیات بانکی خود نظیر دریافت و پرداخت وجه، انتقال وجه، دریافت صورت‌حساب‏، پرداخت قبوض خدماتی، خرید کارت هدیه با قابلیت انتخاب طرح و متن دلخوا‏ه، شارژ بلیت مترو و اتوبوس، رزرو بلیت قطار و اتوبوس بین‌شهری، پرداخت اقساط ، امکان واریز وجه به حساب، امکان واگذاری چک اشخاص، تبدیل (Chang) ارز و … را در محیطی ایمن و بدون نیاز به کارمندان شعب انجام دهند.
رعد ملی
سامانه رعد ملی در حوزه خدمات بانکداری تلفن همراه بر بستر USSD فعالیت می‌کند و از طریق شماره‌گیری *۷۱۷# انواع خدمات بانکی را روی گوشی تلفن همراه در اختیار مشتریان می‌گذارد.
دریافت موجودی، خرید کالا یا خدمات، پرداخت قبوض، تولید رمز یکبارمصرف (otp) برای استفاده از سیستم سبا (سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران) و … خدماتی است که در سامانه رعد ملی انجام می‌پذیرد.
از ویژگی‌های این سیستم اینکه نیاز به اینترنت و GPRS نداشته و ارسال و دریافت پیامک از بستر USSD بدون هیچ هزینه‌ای صورت می‌گیرد.
کانون جوانه‌ها(جزیره آرزوها)
کانون جوانه‌های بانک ملی ایان علاوه بر اینکه یک سایت تفریحی و سرگرم‌کننده است‏، نوجوانان و جوانان زیر ۱۸ سال را با مفاهیم اصلی و پایه اقتصاد، پول، نحوه مدیریت منابع و پس‌انداز آشنا نموده و آنها را به سمت دنیای واقعی تحقق آرزوهای خود سوق می‌دهد به نحوی که با انجام انواع بازی های شیرین و جذاب شروع به امتیازگیری از سیستم می‌کنند و در نهایت با افتتاح حسابی تحت عنوان حساب آرزوها با توجه به امتیاز کسب شده می‌توانند از تسهیلات خرید کالا تا سقف ۴۰ میلیون ریال بهره‌مند شوند.
آدرس این سایت جالب توجه http://Kids.bmi.ir می‌باشد.
گفتنی است بانک ملی ایران به مناسبت هفته بانکداری اسلامی و نزدیک شدن به هشتاد و پنجمین سالگرد تاسیس بانک، روزهای هفته منتهی به ۲۰ شهریور ماه جاری را نام‌گذاری کرده است.
بر این اساس پنجشنبه ۱۴ شهریور ماه روز بانک و جوانان، جمعه ۱۵ شهریور روز بانک و مشتری، شنبه ۱۶ شهریور روز بانک و خدمات نوین و یکشنبه ۱۷ شهریور روز بانک و مسئولیت‌های اجتماعی نام گرفت.
همچینن روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ، ۱۸ و ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ به ترتیب روز بانک و بازنشستگان و روز بانک وخانواده نام گرفت و آخرین روز، چهارشنبه ۲۰ شهریور نیز روز بانک و کارکنان نام‌گذاری شد.

تایید نهایی مرحله سی و چهارم قرعه کشی جوایز حساب های پس انداز بانک ملی ایران

ارسال شده توسط پویا بانک در ۱۰م تیر ۱۳۹۲

جلسه تایید نهایی مکانیزم مرحله سی و چهارم قرعه کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران با حضور اعضای هیأت نظارت بر قرعه کشی، عباس کمرئی عضو هیأت مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک برگزار شد.
براین اساس و پس از تایید نهایی قرعه کشی، جوایز مربوطه شامل ۱۵۸۵ جایزه ۲۵۰ میلیون ریالی، ۱۵۸۵ کمک هزینه تهیه جهیزیه هریک به ارزش ۷۵ میلیون ریال، ۱۵۸۵ کمک هزینه سفر زیارتی (عتبات عالیات) هریک به ارزش ۳۰ میلیون ریال، ۱۵۸۵ کارت خرید صنایع دستی و فرش دستباف هریک به ارزش ۱۰ میلیون ریال و میلیاردها ریال جایزه نقدی دیگر ظرف مدت یک ماه از تاریخ ۹ تیرماه در آستانه هشتاد و پنجمین سالروز تاسیس بانک ملی ایران به برندگان اعطا خواهد شد

قابلیت اجرای سامانه رعد ملی بر روی سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل

ارسال شده توسط پویا بانک در ۱۰م تیر ۱۳۹۲

سامانه رعد ملی بانک ملی ایران بر روی سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل قابل اجراست.
بر این اساس مشتریان بانک ملی ایران می توانند از طریق سیم‌کارت‌های همراه اول و ایرانسل از خدمات سامانه رعد ملی بهره‌مند شوند.
گفتنی است رعد ملی خدمت نوینی از بانک ملی ایران در عرصه بانکداری الکترونیک است که با استفاده از آن می‌توان بدون نیاز به استفاده از ملی کارت خدماتی نظیر دریافت موجودی، خرید، پرداخت قبوض و تولید رمز یکبار مصرف (OTP) برای استفاده از سیستم سبا را با استفاده از گوشی تلفن همراه دریافت کرد.
در این سامانه، تراکنش‌ها به صورت آنی انجام می‌شود و مشتریان بانک ملی ایران در هر زمان و مکان حتی در خارج از ایران بدون پرداخت هزینه رومینگ از خدمات بانکی بهره‌مند می‌شوند.
دریافت و ارسال پیام از طریق این سرویس به صورت رایگان و بدون نیاز به اینترنت و GPRS بوده و استفاده از آن توسط انواع گوشی‌های تلفن همراه امکان‌پذیر است.

#۷۱۷* رعد ملی

ارسال شده توسط پویا بانک در ۱۰م تیر ۱۳۹۲

خدمتی جدید از بانک ملی جهت انجام امور مالی توسط این خدمت می توانید تقریباًکلیه خدمات الکترونیکی را بدون نیاز به اینترنت انجام دهید .

روشهای مختلف جلوگیری ازسرقت وجوه از کارت بانکها توسط سارقان

ارسال شده توسط پویا بانک در ۲۶م دی ۱۳۹۱

اگرکلید خانه اتان را در اختیار افرادغیر(ناشناس)قراردهید باید انتظار سرقت منزل را هم داشته باشید.
کلاهبردارها همیشه در کمینند تا از کمترین اشتباهات شما بیشترین استفاده را ببرند،وشمارا در بهت وحرت فروبرند.
هیچگاه رمز دوم خود را دراختیار دیگران قرار ندهید چون سارقان به همین وسیله می توانند از طریق اینترنت وجوه موجود درکارت شما را براحتی بربایند
هرگاه درکافی نت ها از رمز کارت خود استفاده نمودید پس ار اتمام کار حتماً
صفحه اینترنت اکسپلورر ویا فایرفاکس را ببندید .

ارسال پیام کوتاه توسط بانک ملی برای مشتریان . . . .

ارسال شده توسط پویا بانک در ۲۷م آبان ۱۳۹۱

بانک ملی با توجه به اصل مشتری مداری اقدام تازه ای در جهت یادآوری سررسید اقساط به صورت ماهیانه نسبت به ارسال پیامک به مشتریان اقدام نموده ، مشتریانی که می خواهند از این طرح استفاده نمایند  ،می توانند جهت تکمیل اطلاعات حساب خود به شعبه پرداخت کننده تسهیلات مراجعه نمایند .


پویا بانک دارای حق کپی رایت می باشد .