فست فود اصولا غذایی جذاب و خوشمزه است که پیر و جوان را به خود جذب می کند و آنقدر خوش خوراک هست که هرچقدر هم کوچک یا گران باشد، خیلی ها حاضر باشند، برایش از جیب خرج کنند.
به گزارش بانکی دات آی آر، یکی از مشهورترین برندهای فست فود در سطح دنیا مک دونالد است که هواداران بسیاری را هم به خود جذب کرده است. از جمله مهمترین استراتژی های مک دونالد برای فروش بیشتر، تبلیغات است که به خوبی برای این شرکت مشتری جذب کرده است.
در این گزارش روند تبلیغ یکی از محصولات این شرکت را در کانادا در قالب عکس برای شما توضیح می دهیم. نکته مهم و اساسی تبلیغات این شرکت این است که محصول تبلیغی خیلی چاق تر و فربه تر از محصولی است که در فروشگاه ها به مشتریان عرضه می شود.
دلیل این تفاوت سایز را در این گزارش می توانید پیدا کنید:
آماده شدن یک ساندویچ مک دونالد برای عرضه به مشتری یک دقیقه زمان می برد، اما برای تهیه عکس از آن به دو ساعت زمان نیاز است!
تمامی مواد لازم برای تهیه ساندویچ از جمله نان، گوشت، سس گوجه فرنگی، پنیر و خردل آماده می شوند
ساندویچ طوری آماده می شود که بینندگان قادر به دیدن تمامی مواد به کار رفته در آن باشند
تمامی مواد در قسمت جلویی نان قرار می گیرند تا به خوبی مشخص باشند
کمی پنیر آب کرده با کاردک روی مواد زده می شود تا ساندویچ روشن تر و جذابتر به نظر آید!
بهترین نقاط برای اضافه کردن سس گوجه فرنگی و خردل انتخاب می شوند.
چاشنی ها با ظرافت و با استفاده از سرنگ به ساندویچ تزریق می شوند!
این ساندویچ دست پخت متخصصان مک دونالد است ، اما هنوز برای تبلیغ کاملا آماه نیست!
برای اینکه ساندویچ وسوسه انگیزتر و اشتها آورتر باشد به جلوه های بصری بیشتری نیاز است!
نقطه های اضافی روی نان برداشته می شود!
رنگ تمامی مواد بیشتر می شود!
بررسی نهایی روی تمام مواد انجام می شود
محصول نهایی برای تبلیغ آماده است (تصویر سمت راست) که البته با محصول واقعی (تصویر سمت چپ) تفاوت ها دارد!
و این است یک مقایسه ساده میان ساندویچ تبلیغی و ساندویچ واقعی!
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
=================
- فضانوردان هم المپیک برگزار می کنند!
- شماره تان را به فیس بوک بدهید تا هک نشوید
- در باره گرانی مصاحبه نکنید!
- درقاب تصویر/ یاد آوری یک جاذبه زیبای تهران
- نام برندهای اختصاری از کجا آمده است؟
- سامسونگ شبکه اجتماعی راه می اندازد
- گزارش/ تغییر مداوم نام خیابان ها و چند ابهام
- تصویر/نتیجه اختلاط دختروپسردردانشگاه ها!
- در قاب تصویر/ آمریکای بحران زده در دهه ۱۹۳۰
- مصطفی افندی هم به تبلیغات بانک ها علاقمند شد
- کاریکاتور/ بحران، تاج گذاری، ریاضت و …
- سفرهای بانکوپولو/ موزه پول ببخشید بانک سینا
- تمدید مهلت ثبت نام وامهای دانشجویی
- آخرین وضعیت بانک الکترونیکی آرین و سهامدارانش
- ۶ راه ساده برای ترک اعتیاد تضمینی فیس بوک
- درقاب تصویر/ حاشیه نگاری از نمایشگاه صنایع دستی
- نقد/این “راه طولانی” به مقصد می رسد ؟
- در قاب تصویر/ بازهم تقلب، باز هم چین!!
- ۱۰ شتر و ۲۰ مرغ و خروس مژدگانی دستگیری اوباما و کلینتون!
- اسامی ۴ بانک لغو مجوز شده
- یورو ۲۰۱۲ از منظر اقتصادی
- یادداشت/شرایط جدید ثبت نام مسکن مهر و تبصره های عجیب
- فروش فرزند برای مسافرت به دیزنی لند!!
- گر پول داری پی کار باش!
- طرح تحسین با رویکرد جدید در شعب بانک رفاه
- درقاب تصویر/دیدنی های یک توریست آمریکایی از ایران
- در قاب تصویر/ تا حالا دلار این شکلی دیده بودید؟!
- حراج نخستین کامپیوتر ساخت اپل+ عکس
- یادداشت اختصاصی/ مرحله دوم هدفمندی یارانه ها به کجاکشید؟