پرداخت های غیر حضوری قبوض توسط مشتریان بانک رفاه

مشتریان این بانک طی شش ماهه دوم سال گذشته بیش از دومیلیون وپانصد هزار قبض خود را بطور غیر حضوری از طریق ابزارهای الکترونیکی پرداخت کرده اند.

به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه؛ با عنایت به گسترش روزافزون خدمات الکترونیکی و جلوگیری از اتلاف وقت و صرفه جویی در زمان، استفاده از ابزارهای الکترونیکی با اقبال زیاد مشتریان این بانک روبرو شده به گونه ای که مشتریان این بانک از طریق امکانات الکترونیک ایجاد شده همچون دستگاه های عابر بانک، پایانه فروش، سامانه تلفنبانک و اینترنت بانک، همچنین مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی فراد، قبوض خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کرده اند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35586

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *