ژاپن را سرزمین آفتاب تابان گویند. کشوری با مردمانی که چشم های بادامی شان معرف و شناسه اصلی شان است.
اما در کنار این ویژگی ظاهری یک ویژگی مهم دیگر هم برای ژاپنی ها بیان می کنند و آن سختکوشی است. مردمان ژاپن حتی در مشتری مداری هم سختکوش هستند!
به گزارش بانکی دات آی آر، اگر سری به فروشگاه ها، رستوران ها، فست فودها، مترو و حتی مراکز ارائه خدمات بانکی در جای جای این کشور چشم بادامی بزنید، خواهید دید که افرادی با نهایت ادب و احترام حاضر هستند تا در صورت بروز مشکل کمکتان کنند یا اگر راهنمایی خواستید، یاری رسان باشند.
آنها که در اکثر مکان ها تعظیم را چاشنی خدمات خود می کنند، در حدی مشتری مدار هستند که گاهی بکیباره از پشت یک در ظاهر می شوند و در صدد حل مشکل شما برمی آیند.
در این گزارش شکل مشتری مداری در ژاپن را برای شما به تصویر می کشیم:
اخبار منتخب بانکی دات آی آر:
================
- ۱۰روش براي اينكه رزومه شما مورد توجه قرار گيرد
- ۷ اشتباه در مدیریت زمان
- اولین بانک ایران چطور وبه پیشنهاد چه کسی شکل گرفت؟
- ۲ درس استخدامی/ فرق کارمند و کارکن ؟!
- گوگل لون، خدمت تازه گوگل برای دور افتاده ها
- چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۱۷)
- ۱۰ نکته برای عبور از فراز و نشیبهای زندگی
- فیس بوک درخواست های اطلاعاتی دولت آمریکا را فاش کرد
- موفق ها/ فرهاد محیط
- میز امداد شتاب در فضای مجازی راهاندازی شد
- چگونه کسب و کار خود را دگرگون کنید؟! (۱۶)
- درقاب تصویر/ یک حرکت قشنگ اتنتخاباتی
- کارمند خوب اشتباه می کند، مدیر خوب می پذیرد
- چرا قیمتها در بازارهای ارز و سکه نزولی شدند؟
- از چه زمانی می توان ios7 را نصب کرد؟!
- ۱۰شغل شاد و غم انگیز دنیا
- ۱۰راهکار برای اینکه بعدخرید مایحتاج خانه سکته نکنید!