اطلاعيه‌ مربوط به تاريخ‌، نحوه‌ پرينت ‌ كارت‌ و محل رفع نقص كارت شركت در آزمون تصدي منصب قضا سال 1391

دوشنبه ، 22 آبان 1391 ، 11:34
ضمن‌ آرزوي‌ موفقيت‌ براي‌ خواهران‌ و برادران‌ داوطلبي‌ كه‌ درآزمون‌ تصدي منصب قضا سال 1391ثبت‌ نام‌ نموده‌ اند، بدين‌ وسيله‌ به‌اطلاع‌ مي‌رساند آزمون در صبح روز پنجشنبه 25/8/91 در 11 شهرستان بر اساس جدول شماره 2 برگزار خواهد شد.كارتهاي شركت در آزمون براي كليه داوطلبان از ساعت 14 روز دوشنبه 22/8/1391 براساس‌ مندرجات‌ بند « الف‌» اين‌ اطلاعيه‌ بر روي سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:   www.sanjesh.org قرار مي‌گيرد و داوطلبان پس از پرينت كارت شركت در آزمون، در صورت وجودنقص احتمالي مي‌بايستي "مطابق بند «ب» اين اطلاعيه"  به حوزه هاي رفع نقص كارت مندرج در جدول شماره 1 مراجعه نمايند.


الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
كارتهاي‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه داوطلبان به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از ساعت 14 روز دوشنبه 22/08/1391 براي مشاهده و پرينت بر روي سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:   www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ ‌ در آزمون‌، براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به سايت سازمان سنجش به نشانی:   www.sanjesh.org مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستي يك نسخه پرينت از كارت شركت در آزمون تهيه نمايند. بنابراين داوطلبان براي پرينت كارت شركت در آزمون بايد منحصراً به روش فوق اقدام و براساس زمان ، تاريخ و آدرس تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون ، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.


ب‌ - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون
آدرس و محل رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون‌كليه‌داوطلبان‌ به‌ شرح‌ جدول‌شماره‌ 1 (يك) مي باشد.


ج-داوطلبان چنانچه در خصوص مندرجات كارت شركت در آزمون مغايرتي مشاهده نمودند، لازم است به شرح زير اقدام نمايند.
1-با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون ، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي  1،2،3،4،6،7،8،9 و 10 كارت شركت در آزمون (شامل نام خانوادگي  و نام ، سال تولد، شماره شناسنامه‌، كد ملي ، مقطع تحصيلي ،عنوان رشته تحصيلي،تاريخ فارغ التحصيلي ،علاقمند پاسخگويي به سوالات حوزوي و دانشگاهي ومعدل ) مشاهده نمودند ،لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور از طريق لينك مربوط حداكثر تا تاريخ 24/8/91 منحصراً به سايت اينترنتي سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات ،نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند.
شايان ذكر است چنانچه موارد اصلاح شده مغاير با ضوابط آزمون باشدمورد يا موارد اصلاحي لحاظ نخواهد شدو در صورتيكه نسبت به بند 5 (جنس) تفاوتي مشاهده نمودند ضروري است در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه مورخ23و24/8/91 از ساعت 8 الي12 و14 الي 17 به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه ي رفع نقص براساس جدول شماره 1( يك) مراجعه نمايند.
2-چنانچه عكس روي كارت شركت در آزمون داراي اشكالاتي از جمله ، واضح نبودن عكس واشتباه عكس مي باشد و يا چنانچه موفق به پرينت كارت  شركت در آزمون نشده ايد ضروري است  در روزهاي سه شنبه و چهارشنبه مورخ 23و24/8/91 از ساعت 8 الي 12 و 14 الي 17 با بهمراه داشتن 2 قطعه عكس 4*3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار شخصاً به باجه رفع نقص‌حوزه مربوطه (براساس جدول شماره  يك) مراجعه نمايندوموضوع را دنبال نموده تا مشكل برطرف گردد.
***: داوطلباني كه كارت شركت در آزمون آنان فاقد عكس مي باشد لازم است براساس پيامي كه در زمان پرينت كارت شركت در آزمون نمايش داده مي شود مدارك مورد نياز را تهيه و در جلسه آزمون بهمراه داشته باشند.


د- تذكرهـاي مـهم
1- همزمان با قرار گرفتن كارت شركت در آزمون بر روي سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی:   www.sanjesh.org بمنظور آگاهي بيشتر داوطلبان از ضوابط آزمون ، برگ راهنماي شركت در آزمون نيز بر روي سايت قرار داده مي شودتا هر داوطلب با مطالعه دقيق آن براي حضور در جلسه آزمون و پاسخگويي به سوالات اقدام نمايند.در صورت ضرورت داوطلبان مي توانند از آن پرينت تهيه نمايند.
2- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.
3- هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سياه نرم پررنگ ،مدادتراش ، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.
4- درهاي ورودي حوزه هاي امتحاني صبح راس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت صبح) بسته خواهد شد و لذا به داوطلبان توصيه مي‌شود قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در جلسه آزمون حاضر باشند. شروع فرآيند برگزاري آزمون راس‌ ساعت‌ 8:30 (هشت  و سي دقيقه صبح) آغاز مي‌گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در سالنهاي امتحاني به حوزه امتحاني ممانعت بعمل خواهد آمد.
5-داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله كيف دستي، ساك دستي، پيجر، تلفن همراه , ماشین حساب ، بي سيم، جزوه، كتاب، هرگونه نت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصي به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند بدیهی است در غیر اینصورت به عنوان متخلف تلقی و مطابق قانون تخلف و تقلب با آنان ذفتار خواهد شد .

 

برای مشاهده جدول شماره يك –نشاني محل رفع نقص كارت داوطلبان آزمون ‌ تصدي منصب قضا سال 1391 اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده جدول شماره 2 – محل برگزاري آزمون‌ تصدي منصب قضا سال 1391 اینجا کلیک کنید.

 

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

 

10 فایده لبخند زدن به غریبه ها ◄

► جزئیات روش جدید استخدام در شرکت نفت
جزئیات جذب 1000 نفر در جمعیت هلال احمر ◄

مطالب مرتبط
بنر