استخدام 6 هزار نفر در استان زنجان

شنبه ، 14 بهمن 1391 ، 09:41

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان گفت: شش هزار نفر در استان زنجان استخدام می‏شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عادل علی‎پور ظهر امروز در نشست مشترک ائمه جمعه، فرمانداران و فرماندهان استان، معاونین استاندار و استاندار زنجان اظهار داشت: تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی از سال گذشته در جریان بوده است.

وی با اشاره به سهمیه اشتغالی که در قانون برنامه پنجم مقرر شده بود، خاطرنشان کرد: بیش از 400 هزار نیروی قراردادی و واجد شرایط تبدیل وضعیت در کشور وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران طرح دو فوریتی را در زمینه تبدیل وضعیت نیروها ارائه کرده بودند، تصریح کرد: یکی از این طرح‏ها پذیرفته شد.

*استخدام 1853 نفر در زنجان

وی با اشاره به اینکه دولت طرح مهر آفرین را ارائه کرده است، اضافه کرد: این طرح شامل همه موارد در زمینه مشکلات استخدامی و اداری کشور است.

علی‏پور با بیان اینکه بر اساس اعلام نیاز دستگاه‏های اجرایی و در راستای برنامه‏های استخدامی باید یک هزار و 853 نفر را در دستگاه‏ها توزیع کنیم، ادامه داد: استان زنجان در زمینه استخدام نیرو سهمیه ملی نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود 6 هزار نفر از افراد دانشگاهی و تحصیل کرده استان زنجان استخدام می‏شوند، یادآور شد: در این زمینه برنامه‏ها را پیگیری می‏کنیم.

* اجرای طرح مهرآفرین در زنجان


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار زنجان با بیان اینکه بسترهای لازم برای استخدام نیروها در استان زنجان فراهم شده است، اظهار داشت: افراد زیادی مشمول طرح مهرآفرین می‏شوند.

تازه ترین اخبار استخدامی

► ماجرای افرادی که 20 شغله هستند!
آخرین خبر ها از استخدام دستگاه های اداری لرستان ◄

مطالب مرتبط
بنر