زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی استانداری خوزستان مشخص شد

چهارشنبه ، 8 خرداد 1392 ، 09:54

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی استانداری خوزستان مشخص شد - 31 فروردين 1392

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان اعلام کرد: اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مرحله اول استخدامی استانداری خوزستان که در تاریخ 26 خردادماه سال گذشته برگزار شد، تا 15 اردیبهشت ماه 92 اعلام می شود.

بهروز حسینی فر در گفت و گو با ایرنا افزود: نتایج این مرحله آزمون استخدامی که مصاحبه های پذیرفته شدگان آن انجام شده، نهایی است و نام بردگان با طی مراحل تشریفات استخدامی، جذب دستگاه های دولتی خوزستان خواهند شد.

وی افزود: نتایج مرحله دوم آزمون استخدامی که در تاریخ 25 اسفند ماه سال 1391 برگزار شد، با سه برابر ظرفیت انشاء الله تا پایان اردیبهشت ماه امسال اعلام می شود و پذیرفته شدگان این مرحله می بایست خود را برای انجام مصاحبه مربوطه آماده کنند.

حسینی فر، کل نیروهایی که از طریق این دو آزمون جذب دستگاه های دولتی خوزستان خواهند شد، سه هزار نفر عنوان کرد و افزود: با اشتغال به کار این تعداد نیرو مشکل کمبود نیروی انسانی دستگاه ها مرتفع و امر خدمات رسانی به مردم شریف خوزستان بهنگام و گسترده خواهد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری خوزستان افزود: داوطلبان عزیز می توانند نتایج آزمون را از روی سایت www.ostan-kh.ir مشاهده کنند.

تازه ترین اخبار استخدامی

► استخدام استانداری خراسان رضوی سال 92
لیست پذیرفته شدگان ثبت احوال استانداری خوزستان اعلام شد ◄

مطالب مرتبط
بنر