استخدام آموزش و پرورش سال 92

شنبه ، 18 آذر 1391 ، 06:30

استخدام آموزش و پرورش سال 92

استخدام آموزش و پرورش سال 91-سوالات آزمون های قبلی

خبر 23 اردیبهشت-آموزش و پرورش به‌زودی آزمون استخدامی برگزار می‌کند


وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدامی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: هر چه زودتر باید آزمون را برگزار کنیم اما وقتی زمان می‌گوییم...

ادامه مطلب...

خبر15 اسفند-معاون وزیر: ردیف و سهمیه خاص برای جذب نیروی نداریم

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در خصوص کمبود معاون و مربی پرورشی و مشاور در مدارس گفت: نیاز به نیرو وجود دارد اما فعلاً ردیف و سهمیه خاصی برای جذب نیروی جدید نداریم.

ادامه مطلب...

خبر5 اسفند- آموزش و پرورش مجوز استخدام خارج از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان را ندارد

معاون برنامه‌ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش، گفت: آموزش و پرورش، مجوز استخدام نیرو، خارج از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان ندارد...

ادامه مطلب...

خبر17 بهمن- وضعیت استخدام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان،نیروهای شرکتی و کار معین

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: تمامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان از ضمانت اجرایی برای استخدام در آموزش و پرورش بر اساس مصوبه مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی برخوردارند...

ادامه مطلب...

خبر8 بهمن- احکام تبدیل وضعیت حق التدریس ها از ۲۲ بهمن اجرایی می شود

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر تسریع در اجرای بخشنامه تبدیل وضعیت حق التدریس ها مطابق قانون ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، گفت: تاریخ اجرای احکام از ۲۲ بهمن ماه ۹۱ خواهد بود.

ادامه مطلب...

خبر 17 دی- امکان تدریس معلمان لیسانسه در مدارس راهنمایی و دبیرستان

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان دارای مدرک لیسانس در صورت گذراندن دوره های ضمن خدمت قادر به تدریس در مدارس راهنمایی و دبیرستان خواهند بود...

ادامه مطلب...

خبر17 دی- ۲ راه تأمین نیروی انسانی آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش، دانشگاه ویژه فرهنگیان و شهید رجایی را دو راه تأمین نیروی انسانی در این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: فقط در موارد خاص از طریق آزمون به جذب نیرو اقدام خواهد شد...

ادامه مطلب...

خبر17 دی- تبدیل وضعیت مربیان فنی و حرفه ای استان تهران تا پایان سال جاری

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس فنی و حرفه ای تا پایان سال جاری خبر داد و گفت : مجوز جذب ۶ هزار مربی از مجلس اخذ شده است...

ادامه مطلب...

خبر10 دی- استخدام بیش از۵ هزارنفر درآموزش وپرورش

حاجی بابایی: از سال تحصیلی آینده نظام ۶-۳-۳ در مقطع راهنمایی نیز اجرا و کتاب های درسی جدید برای دانش آموزان مقطع اول راهنمایی و سوم دبستان چاپ و توزیع خواهدشد...

ادامه مطلب...

خبر5 دی- بهترین روش جذب معلم نظام رتبه بندی است

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین روش جذب معلم در آموزش و پرورش، اجرای نظام رتبه بندی معلمان است که این نظام به زودی به تصویب خواهد رسید.

ادامه مطلب...

خبر21 آذر- پیگیری استخدام های غیر قانونی در آموزش و پرورش

رئیس بازرسی منطقه غرب کشور و رئیس شورای نظارتی استان همدان از استخدام غیرقانونی مجموعه آموزش و پرورش و پیگیری این موضوع خبر داد.

ادامه مطلب...

خبر20 آذر- نیاز آموزش و پرورش به استخدام 12 هزار نیروی متخصص
وزیر آموزش و پرورش:آموزش و پرورش به 12 هزار مهندس برق، الکترونیک، مکانیک، عمران، آی تی، فناوری و غیره نیاز دارد. آموزش و پرورش نمی خواهد با استخدام نیروهایی که...

ادامه مطلب...

خبر 18 آذر- استخدام حدود ۷ هزار مربی حق‌التدریس فنی‌ و حرفه‌ای

رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور خبر از استخدام حدود ۷ هزار مربی حق التدریس فنی و حرفه ای در یک پروسه زمانی ۵ ساله داد.

ادامه مطلب...

خبر 18 آذر-مربیان حق‌التدریسی فنی و حرفه‌ای تبدیل وضعیت می‌شوند

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: مربیان حق‌التدریسی فنی و حرفه‌ای تبدیل وضعیت می‌شوند.

ادامه مطلب...

 

حاجی بابایی: امسال استخدام نداریم

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تا پایان خردادماه برنامه‌ای برای جذب نیروی جدید نداریم، گفت: نیازهای آموزش و پرورش به سمت رشته‌هایی که بر اساس ساماندهی احصاء شده، هدایت می‌شود، اما اولویت جذب نیرو برای رشته‌های فنی است که سال آینده جمع بندی‌های لازم را انجام خواهیم داد.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

 

تمام فارغ‌التحصیلان ورودی‌ سال ۸۸ مراکز تربیت معلم تعیین تکلیف شدند

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، در راستای اجرای تبصره ۸ ماده واحد قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف معلمان حق‌التدریس و آموزشیاران مصوب نوزدهم مهر ماه ۹۱ مجلس شورای اسلامی استخدام باقیمانده ورودی‌های سال ۸۸ مراکز تربیت معلم که فارغ التحصیل شده‌اند، طی بخشنامه‌ای از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این وزارتخانه به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور ابلاغ شد.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

 

کمیسیون آموزش و تحقیقات روند استخدام نیروهای تربیت معلم را بررسی می‌کند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، علت استخدام نشدن نیروهای تربیت معلم را اجرایی نشدن تعهد خدمت در زمان مقرر از سوی این افراد خواند وگفت: به‌طور حتم این کمیسیون، روند استخدام این نیروها را پیگیری می‌کند.

جهت مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

 

بررسی طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق التدریسی استخدامی

دبیر دوم کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در تشریح دستور کار نشست امروز کمیسیون، گفت: در نشست امروز طرح احتساب سابقه تدریس معلمان حق التدریسی مورد بررسی قرار گرفت.

قاسم جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار نشست امروز (سه شنبه ۱۶ آبان) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، افزود: در نشست امروز، نخست اخبار مربوط به حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی مورد بررسی قرار گرفت.

برای مشاهده ادامه خبر اینجا کلیک کنید.

 

استخدام مهندسان در آموزش و پرورش


وزیر آموزش و پرورش یکی از نیازهای واقعی آموزش و پرورش در آینده نزدیک را "استخدام مهندسان" در رشته‌های گوناگون برای هنرستان‌ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمیدرضا حاجی بابایی در اولین همایش سراسری توسعه آموزش‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش در افق ایران 1404 که با حضور معاون اول رییس جمهور در اردوگاه شهید باهنر در حال برگزاری است، گفت: آموزش و پرورش با داشتن نقشه جامع و سند تحول بنیادین به عنوان اسناد بالادستی و همچنین برنامه پنجم توسعه و سیاست‌های نظام که از سوی رهبری اعلام شده، برنامه‌های خود را تدوین کرده است.

 

جهت مشاده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید.

 

وزیر آموزش و پرورش از حل مشکل فارغ التحصیلان تربیت معلم خبر داد.

به گزارش فارس حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه نواخته شدن زنگ " مبارزه با استکبار جهانی " درباره مصوبه اخیر مجلس درباره معلمان " حق التدریسی " ، مربیان پیش دبستانی و فارغ التحصیلان تربیت معلم  اظهار داشت : ما برای مصوبه موافق بودیم ؛ اصل این مصوبه کار بسیار عظیم و بزرگی در ارتباط با تعهد دانشجویان دبیری است.

وی ادامه داد : براساس این مصوبه ، تمام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان که متعهد دبیری کردیم و از بهمن ماه ، تحصیل را آغاز می کنند ، به عنوان افرادی که در آموزش و پرورش می خواهند ، فعالیت کنند ، تعهد می سپارند.

 

برگزاری آزمون برای جذب پیش دبستانی ها

 

حاجی بابایی در خصوص جذب مربیان پیش دبستانی گفت : براساس این مصوبه ، افرادی که از مربیان پیش دبستانی یا خرید خدمات هستند و شرایط لازم را دارند ، در آزمون آموزش و پرورش می توانند شرکت کنند .

وی به نگاه آموزش در قبال پیش دبستانی ها اشاره کرد و گفت : آموزش و پرورش موظف است برای پیش دبستانی نظارت ، سیاست گذاری ، ارائه مجوز و محتوا داشته باشد.

 

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید.

منبع خبر : روزنامه بازار کار

 

► شرکت مخابرات سال 91
استخدام شهرداری سال 92 ◄

مطالب مرتبط
بنر