پرداخت ۲۰۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان نیروهای مسلح

يكشنبه ، 13 مرداد 1398 ، 13:04
بانک قرض الحسنه مهرایران به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان نیروهای مسلح تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۳ درصد پرداخت مي کند.


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، با توافقات صورت گرفته میان بانک قرض الحسنه مهرایران و سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح، به ۲۰۰ هزار نفر از بازنشستگان نيروهاي مسلح اعم از ارتش، سپاه، نيروي انتظامي، وزارت دفاع و ستادکل نيرو‌هاي مسلح تسهيلات قرض الحسنه پرداخت خواهد شد.
بر اساس این تفاهمنامه متقاضیان می توانند پس از اخذ معرفی نامه کتبي از سوي سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح (سابا)، براي تشکيل پرونده و دريافت تسهيلات به شعب بانک قرض الحسنه مهرايران مراجعه نمايند.

سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون ريال است و مدت بازپرداخت تسهيلات اعطايي حداکثر ۲۶ ماهه خواهد بود.
بنا بر ساز و کار اعلام شده از سوی سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح (سابا)، پرداخت وام به صورت غيرحضوري و ثبت نام از طريق اينترنت بوده و واجدين شرايط بايد حداقل دوسال از بازنشستگي آنها گذشته باشد، حقوق زير ۴ ميليون و توانايي بازپرداخت اقساط را داشته و تاکنون از اين نوع وام استفاده نکرده باشند.
همچنین، بازنشستگان پس از اطلاع از نحوه پرداخت وام از طریق پیامک سازمان بازنشستگی نيروهاي مسلح (سابا)، مي توانند با عضويت در کانال سروش به آدرس https://sapp.ir/sabba.ir اطلاعات بيشتري کسب نمايند.
شایان ذکر است، براساس این تفاهمنامه که به امضای دکتر مرتضی اکبري مديرعامل بانك قرض الحسنه مهرايران و سردار محمدرضا گودرزي رييس سازمان بازنشستگي نيروهاي مسلح رسيده، تاكنون بيش از ۴۱ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به ارزش ۲ هزار و ۷۳ ميليارد ريال به بازنشستگان نيروهاي مسلح پرداخت شده است.

► پرداخت بی وقفه وام ازدواج در بانک ملی ایران
تسهیلات یک هزار میلیارد ریالی بانک کارگشایی برای رفع نیازهای فوری و ضروری ◄

مطالب مرتبط
بنر