بهترین سرویس های بانکداری الکترونیک برای هر شخص

پنجشنبه ، 5 تیر 1393 ، 09:22

 

خدمات بانکداری الکترونیک به طرز چشم گیری گسترده شده و روش های مختلف و متنوعی را در برمی گیرد اما آیا همه این خدمات برای عموم مردم لازم بوده و برای همه جذابیت دارد؟

به گزارش بانکی دات آی آر، خدمات متنوع بانک ها برای هر شخص این امکان را فراهم می آورد که  با توجه به امکانات و توانایی هایش دست به انتخاب خدمت مورد نیازش بزند. در این جا به چند مثال ساده اشاره می کنیم.

 

 

 

1. همیشه آنلاین ها

همیشه آنلاین ها یا طرفدران دنیای مجازی کسانی اند که در تمام مدت شبانه روز چه در محیط کار و چه منزل اینترنت در اختیار دارند و می توانند از آن برای رفع نیاز های مختلفشان استفاده کنند.

این معتادهای اینترنت تمام خرید هایشان آنلاین انجام می شود و اگر امکاناتش فراهم بود مجازی غذا می خوردند!

بهترین سیستم بانکداری الکترونیک برای این افراد اینترنت بانک است که در لحظه امکان موجودی گیری، خرید، چک کردن گردش حساب، اطلاع دادن مبالغ چک به بانک و ... را انجام می دهد.

حضور دائمی این افراد در فضای مجازی لازمه این امرا ست که نکات امنیتی و استفاده از آنتی ویروس های به روز را فراموش نکنند.

2. گوشی بدست ها

این افراد چند خط تلفن همراه دارند و بدون گوشی شان روزشان نمی گذرد از بازی ها و سرگرمی های متنوع تا عکس گرفتن ، اپ های مختلف و اس ام اس های گاه و بیگاه.

بهترین سیستم بانکداری الکترونیک برای این افراد موبایل بانکینگ است که در حال حاضر تقریبا تمام خدمات بانکداری الکترونیک را ارائه می کند و در صورت رعایت نکات ایمنی از امنیت مناسبی هم برخوردار است.

3. اکتیو ها

کار  و زندگی این گروه افراد به شکلی است که در اغلب ساعات شبانه روز خارج از منزل و در خیابان هستند با توجه به تعدد خود پرداز ها و دستگاه های کارت خوان استفاده از این سیستم برای آنها راهکار بسیار مناسبی است.

اغلب مردم کشور این سیستم را به عنوان نخستین  سیستم بانکداری الکترونیک در کشور پذیرفته اند و به آن اعتقاد دارند.

4.فراموش کار ها

این افراد که معمولا از مشغله بسیار بالایی برخوردارند معمولا از وضع حساب بانکی شان بی خبر اند و بسیاری مبادلات را ممکن است فراموش کنند .

بهترین راهکار برای این افراد استفاده از اس ام اس بانک است تا همیشه از ریز گردش مالی حسابشان مطلع باشند.

البته این به این معنی نیست که هرکسی فقط از یکی از خدمات بانکداری الکترونیک استفاده کرده و سایر خدمات بانک ها را فراموش کند. این به آن معناست که باتوجه به سبک زندگی وکار ، خدمات مورد نیازتان را انتخاب کنید.

در حال حاضر برخی افراد همه خدمات بانکداری الکترونیک اعم از اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، اس ام اس بانک و... را دریافت کرده اند اما از آنها استفاده نمی کنند.

اما اگر انتخاب درستی داشتند بیشتر و بهتر از این خدمات بهره می بردند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

 

 

 

 

► فرق اینترنت بانک همراه و اینترنت بانک
ماه رمضان ساعات کاری تغییری نمی کند به جز بانک ها! ◄

مطالب مرتبط
بنر