با طرح حمایت از کالا و خدمات ایرانی حال تولید خوب مي شود

شنبه ، 6 مهر 1398 ، 15:04
بانک‌قرض‌الحسنه‌مهرایران با «طرح حمایت از کالا و خدمات ایرانی» به منظورارائه تسهيلات به توليد کننده داخلي پاي به ميدان گذاشته است. در انجام اين طرح بانک در جايگاه مسئوليت اجتماعي و ملي ظاهر شده است و با تخصيص تسهيلات به خريداران كالاي ايراني، گام مهمي را در مسير حمايت از توليد داخل برداشته است.

این طرح درحالی از سوی بانک اجرا می شود که توليد به دليل شرايط پرتنش اقتصادي و بحران هاي تحميلي مالي حال خوشي ندارد.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان یک نهاد اقتصادی بی توجه به همه حاشيه و اما و اگرها بنا به وظيفه ميهني، خود را در فراهم ساختن رفاه ملي جامعه ايراني مسئول دانسته و با ارائه « طرح حمايت از کالا و خدمات ايراني» به دنبال آن است که با افزايش تقاضا، حضورتوليد كننده داخلي را همچنان در ميدان توليد حفظ كند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران بعد از رویت و بررسی کارشناسانه نسبت به تمامی موانع و مشکلات توليد داخلي به رفع يکي از مهمترين مشكلات در حمايت از توليد ايراني دست يافته است و آن هم طرف تقاضا است. مشكلي كه در صورت مرتفع نشدن ممكن است همه زحمات مراحل توليد را نقش بر آب كند.

طرح حمایت از کالا و خدمات ایرانی خوب دریافته که در شرايط فعلي گاهي مشتري با توجه به نياز خود بعد از شناخت کافي از محصول داخلي توان خريد و استفاده از محصول را نداشته و در پي آن ضمن صرف نظر از خريد به يکباره ارتباط بين مشتري و توليد كننده قطع و نتيجه اين امرمنجر به ايستايي چرخه توليد مي شود؛ اتفاقي كه تاكنون در بخش‌هايي از توليد روي داده است. با در نظر گرفتن همه موارد فوق ارزش و ضرورت برنامه‌ريزي « طرح حمايت از كالا و خدمات ايراني » توسط بانك قرض الحسنه مهر ايران را بيش از پيش مهم جلوه مي‌دهد.

در این رابطه طرح اشخاص حقیقی، حقیقي مشترک و حقوقي مرتبط با حوزه توليد، توزيع، فروش کالا و خدمت مي تواند با انعقاد تفاهم‌نامه همکاري با بانک قرض الحسنه مهر ايران، با نسبت يك به يك از امتيازات در نظر گرفته شده در قالب تسهيلات خريد تا سقف فردي ۲۰۰ ميليون ريال با بازپرداخت حد اكثر ۱۸ ماهه براي مشتريان معرفي شده از سوي آنها بهره مند شوند. تمامي توليدكنندگان و فروشندگان كالاي ايراني به منظور تسهيل در فروش كالاي خود مي‌توانند به انعقاد تفاهم‌نامه با بانك قرض‌الحسنه مهرايران اقدام نموده تا مشتريان آنان از طريق دريافت تسهيلات قرض الحسنه بتوانند هزينه‌هاي خريد محصولات مورد نظر را تامين و پرداخت كنند. انعقاد تفاهم‌نامه همكاري با شركت سهامي فرش ايران، بيمه دانا و شورايعالي مناطق آزاد با هدف افزايش قدرت خريد از طريق اعطاي تسهيلات قرض‌الحسنه و عرضه كارتهاي بانكي با قابليتهاي خاص، اولين قرارداد‌هاي منعقد شده در اين زمينه است.

تا‌کنون تسهیلات این طرح به بسیاری از توليدکنندگان و فروشندگان کالاهاي ايراني شرايط تسهيل در فروش و استفاده از کالاي توليد داخل مهيا شده است. اميد مي‌رود با ادامه انجام طرح حمايت از كالا و خدمات ايراني افزون بر حركت چرخ اقتصاد از بين رفتن موانع فروش كالاي ايراني و عرضه آن به دست مشتري نيز پديد آيد.


► بانک مسکن ۷۲ درصد از اعتبارات ابلاغی به سیل زدگان را پرداخت کرد
افتتاح مدرسه "امید تجارت"روستای عگل بچای شهرستان رامشیر ◄

مطالب مرتبط
بنر