حمایت از "توان یابان" را وظیفه خود می دانیم

شنبه ، 14 اسفند 1400 ، 13:39
مدیرامور حوزه مدیریت وروابط عمومی بانک شهر با تاکید بر اینکه شایسته است تمامی سازمان ها و نهادها دقت و اهتمام کافی برای حمایت از توان یابان را دستور کار داشته باشند، گفت: حمایت از این قشر را در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی، وظیفه خود می دانیم.

به گزارش روابط عمومی بانک شهر، سید نجیب حسینی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره و نمایشگاه هنرمندان توان‌یاب (همام) که با حضور جمعی از مسئولان و حمایت بانک شهر در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، افزود: همواره کمک به رفع نیازهای اقشار مختلف جامعه را در چارچوب قوانین و مقررات بانک در درستور کار داشته ایم و برای تأمین نیازهای توان‌یابان نیز از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

حسینی با بیان اینکه بانک شهر در راستای مسئولیت اجتماعی در تأمین نیازهای توان‌یابان قدم برمی دارد، تصریح کرد: یکی از مسئولیت های سازمان‌های اقتصادی و اجتماعی حمایت اقشار ناتوان است.

وی با تاکید بر اینکه مراقبت و توانمند سازی توان یابان در راستای توجه به مسئولیت اجتماعی ، می بایست به صورت جدی در دستور کار تمامی سازمان های دولتی و خصوصی قرار گبرد، خاطرنشان کرد: حمایت بانک شهر از اقشار کم توان جسمی و حرکتی و خدمت رسانی به آنان را مایه افتخار می دانیم.

مدیرامور حوزه مدیریت وروابط عمومی بانک شهر در پایان گفت: خدارا شاکریم که به عنوان دومین بانک محبوب کشور در میان شهروندان، توانسته ایم همواره برترین خدمات بانکی را به تمامی اقشار جامعه به خصوص افراد دارای معلولیت ارائه دهیم.

► برندگان مسابقه اینستاگرامی بانک شهر معرفی شدند
همکاری موفق بانک تجارت و ایران خودرو در تامین مالی زنجیره تولید ◄

مطالب مرتبط
بنر