کلاهبرداران بهتر از مشتریان به سوالات امنیتی پاسخ می دهند!

جمعه ، 16 ارديبهشت 1401 ، 15:09
پیندراپ(Pindrop) گزارشی منتشر کرد که نشان می‌داد چگونه ممکن است شرکت‌ها به طور تصادفی از کلاهبرداری‌ها، فروشندگان وب تاریک و بازیگران که آمادگی بیشتری برای تأیید اعتبار دارند، دعوت می کنند.

 


فروشندگان داده در حال پیچیده‌تر شدن هستند،آن ها در حال ارائه خدمات بیشتر جزییات ، و اطلاعات سازمان‌یافته بیشتری هستند. به همین دلیل، سال ۲۰۲۱ یک رکورد جدید برای نقض داده‌ها بود. در حقیقت، بازیگران عملکرد بهتری نسبت به مشتریان واقعی در پاسخ به سوالات امنیتی داشتند. داده‌ها این ضعف امنیتی را هنگامی نشان می‌دهند که مشتریان حقیقی در تایید اعتبار سنجی با این سیستم امنیتی که به عنوان یک روش تایید اعتبار مورد استفاده قرار می‌گیرند، شکست خورده اند. 


بازیگران برای عبور از احراز هویت آمادگی بیشتری دارند!


•Â    بر اساس مطالعه موردی مرکز تماس ملی  آمریکا نود و دو درصد از کلاهبرداران، سؤالات احراز هویت مبتنی بر دانش (KBA) را گذراندند، در حالی که مشتریان واقعی فقط چهل و شش درصد موارد KBA را پشت سر گذاشتند.


•Â    حلقه‌های جرایم سازمان‌یافته اکنون ویترین فروشگاه‌هایی را در وب تاریک راه‌اندازی کرده‌اند و به فروشندگان غیرقانونی داده‌ها تبدیل شده‌اند.

•Â    رضایت مشتری از فرآیند شناسایی به صورت آنلاین بیشتر از تماس تلفنی است.


•Â    شصت و پنج درصد از اعضای هیئت مدیره شرکت سازمانی انتظار دارند تعامل و وفاداری مشتری در نتیجه افزایش سرمایه گذاری در فناوری اطلاعات، تکنولوژی و قابلیت های کسب و کار دیجیتال، بهبود یابد.


•Â    12 درصد از مواقع، نمایندگان شرکت های خرده فروشی و بیمه نتوانستند هویت مشتریان خود را تأیید کنند.


ویجی بالاسوبرامانیان ، مدیرعامل پیندراپ گفت: در سال ۲۰۲۱ با افزایش شصت و هشت درصد از نقض داده‌ها، بازیگران به آسانی پرسش‌های مبتنی بر دانش را برای اعتبارسنجی مشتریان دور میزنند. همانطور که اعضای هیات‌مدیره خواستار تجربه بهتر مشتری هستند، نشان داده می‌شود که مشتریان روش‌های اعتبارسنجی پیشرفته تری نسبت به آنچه در حال حاضر در حال دریافت تلفن هستند را ترجیح می‌دهند. 


این گزارش بررسی می‌کند که چگونه فناوری احراز هویت و شناسایی که به افراد امکان دسترسی مناسب را می‌دهد ماهیت دوگانه دارند در حالی که این سیستم‌ها برای اجازه دادن به کاربران طراحی شده‌اند، این برنامه‌ها توانایی اجازه دادن به افرادی را دارند که کاربر نیستند. برای حفاظت ایمن از داده ها ، درک این مساله مهم است که چگونه عده ای  بر روش‌های تایید اعتبار خاصی تکیه می‌کنند تا مرتکب تقلب شوند.


 


مترجم: فاضل انجم شعاع

► 5 دلیل رشد قیمت ماکارونی‌
تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک رفاه کارگران ◄

مطالب مرتبط
بنر