مهلت شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک ملی ایران تمدید شد

شنبه ، 11 شهریور 1402 ، 22:01

نظر به استقبال هموطنان و مشتریان گرامی از چهل و سومین دوره جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز بانک ملی ایران، مهلت افتتاح و یا افزایش موجودی این حساب‌ها تا 31 شهریور ماه تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، با هدف ترويج سنت پسنديده قرض‌الحسنه و به پاس قدردانی از مشتريان نيک انديش اين بانک در این دوره از قرعه کشی، 1307 فقره کمک هزینه خرید خودرو به ارزش یک میلیارد ریال،1307 فقره کمک هزینه خرید جهیزیه هر یک به ارزش 500 میلیون ریال برای شرکت کنندگان در قرعه کشی در نظر گرفته شده است.


همچنین در کنار این جوایز 1307فقره کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ارزش 150 میلیون ریال و 1307 فقره کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر یک به ارزش 100 میلیون ریال و 1307 فقره کمک هزینه تحصیلی هر یک به ارزش 50 میلیون ریال  بخش دیگری از جوایز  قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران است.


گفتنی است، فعال بودن حساب و حفظ حداقل موجودی حساب به مدت سه ماه در دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی، شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و اعطای جوایز در این دوره از قرعه‌ کشی حساب‌ های قرض‌ الحسنه بانک ملی ایران است.


بر اين اساس حداقل موجودي شرکت در قرعه‌کشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران 500 هزار ريال است .


علاقه‌مندان برای شرکت در اين جشنواره و بهره‌مندي از جوايز ارزنده آن فقط 31 روز دیگر فرصت دارند براي افتتاح حساب و يا افزايش موجودي به شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه فرمایند.


مرکز پاسخگویی بانک ملی ایران با شماره 64140 آماده پاسخگويي به سوالات هم وطنان عزيز مي‌باشد.

► کدام بانک وام قرض‌الحسنه بیشتری می‌دهد؟
فهرست شعب کشیک بانک صادرات ایران برای دریافت ارز اربعین ◄

مطالب مرتبط
بنر