استفاده از دانش روز در تولید اپ ها

دوشنبه ، 26 خرداد 1393 ، 13:41


شرکت های مختلف در تولید اپ ها دقت و حساسیت به خرج میدهند و این دقت و حساسیت بیشتر به دلیل نیاز مصرف کنندگان است. طراحی اپ های خارق العاده برای گوشی های هوشمند، تبلت و لپ تاپ ها بیشتر با تغییر سبک زندگی همگام بوده است. مثلا امروزه همه ی ایمیلهای تجاری خود را به راحتی چک میکنند، میزان فروش و سود و زیان خود را با نرم افزارهای مختلف محاسبه میکنند و همچنین مهندسی آی تی هم کمک میکند تا تولید اپ های جدید بتواند سبک زندگی را برای افراد آسان تر کند و بتوانند کارهای روزانه خود را مدیریت کنند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر نیاز مصرف کننده با اپ های مختلف روزانه تغییر میکند حتی برخی از تجارت ها برای کار روزانه خود از اپ های مختلف برای ارئه خدمات بهتر به مشتریان استفاده میکنند. دلیل این استفاده ی زیاد این است که کارمندان برای کار روزانه از تبلت استفاده میکنند و خیلی از این اپ های کاربردی میتواند به آنها کمک کند تا کار را سریعتر پیش ببرند.

 


به همین دلیل اپ های تولید شده روز به روز پیشرفته تر و کاربردی تر از قبل میشوند و رقابت شرکت های مختلف در تولید اپ های جدیدتر و با قابلیت بالاتر به دلیل نیاز مصرف کنندگان است. اما آنچه که برای مصرف کننده گان مهم است حرفه ای بودن اپ ها و دسترسی راحت به آنها است چون برخی از اپ ها با پرداخت هزینه به دست مصرف کنندگان میرسد بنابراین عدم ارتقا اپ یا ناسازگاری آن با سیستم عامل های مختلف میتواند از ضعف های اپ های مختلف باشد.


عملکرد سریع اپ ها بسیار مهم است و اینکه اپ های تولید شده برای گوشی های هوشمند باید با اپ های تولید شده برای تبلت ها و لپ تاپ ها متفاوت باشد چون صفحه نمایش تبلت حدود 10 اینچ است اما صفحه نمایش گوشی های هوشمند حدود 4 تا 5 اینچ میباشد بنابراین تولید کنندگان  قبل از هر چیزی باید به تست و ارزیابی اپ ها پرداخته و پس از آن این محصولات را وارد بازار کنند.


دانشی که برای تولید اپ های مختلف به کار میرود روزانه حساسیت آنها را کاربردی تر و جذاب تر میکند مخصوصا اپ هایی که برای تبلت ها استفاده میشود چون تبلت ها جزء ابزارهای پر کاربرد هستند بنابراین اپ ها سعی میکنند نیاز مصرف کنندگان را برای در کنار جذابیت های ظاهری خود برآورده کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► در مصاحبه های استخدامی چه رنگی بپوشیم؟
همکاری گوگل با ریچارد برنسون ◄

مطالب مرتبط
بنر