Padfone X محصول جدید ASUS

دوشنبه ، 2 تیر 1393 ، 05:13

 


پدفون ها گوشی های هوشمند همراه با تبلت محصول شرکت ASUS هستند. پدفون ها به گونه ای طراحی میشوند که میتوانند قابلیت یک تبلت را نیز داشته باشند. شرکت ASUS اولین پدفون های خود را تقریبا 2 تا 3 سال پیش رونمایی کرد. در طول این مدت زمان ASUS سعی کرده تا با نرم افزارهای بهتر و افزایش دادن امکانات گوشی های هوشمند خود بیشتر بتواند توجه کاربران را به خود جلب کند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اولین پدفون در سال 2011 توسط شرکت ASUS تولید شدند اما پس از گذشت 3 سال و رونمایی 3 پدفون از ASUS پدفون X جدیدترین محصول این شرکت رونمایی شده است.


پدفون X به گونه ای هم گوشی هوشمند است و هم تبلت این محصول جدید ASUS با قمت 200 دلار در آمریکا رونمایی شده است. طراحی منحصر بفرد، وجود اپ های متنوع و عمر باتری بالاتر از ویژگی های این پدفون است.


بسته بندی پدفون X شامل یک گوشی هوشمند، داک و یک تبلت است. شرکت ASUS در اصل میخواهد پدفون ها را جایگزین تبلت کند. اما به نظر میرسد که جذابیت های ظاهری این پدفون های جدید چندان خوب به نظر نرسیده است پدفون X نسبت به پدفونی که سال گذشته رونمایی شد چیزی به ظاهرش اضافه نکرده است.


دوربین 13 مگا پیکسلی با فلش LED از مزیت های این پدفون است. این بار ASUS نتوانسته برای تولید پدفون های جدیدش در آمریکا تغییری در افزایش درآمد زایی با معرفی این محصول داشته باشد.


تنوع استفاده از رنگ ها در صفحه نمایش پدفون X بیشتر از پدفون های قبلی است اما کاربران انتظار خلاقیت بیشتری برای طراحی این پدفون جدید از ASUS داشتند چون پدفون X نسبت به پدفون های قبلی سرعت عمل بالاتری هم دارد اما کمتر از انواع قبلی خود جذابیت ظاهری دارد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► رقابت سامسونگ، موتورلا و ال جی در هفته ی آینده
رونمایی Amazon از fire phone ◄

مطالب مرتبط
بنر