قابلیت دسترسی اپ Sunrise در Mac

سه شنبه ، 17 تیر 1393 ، 13:07


اپ Sunrise که یک اپی است که در زمینه ی ارائه تقویم به کاربران امکاناتی را ارئه میدهد در  Mac هم قابل دسترسی است. این اپ به دلیل امکانات خوبی که دارد و همچنین به دلیل خلاقیت بالایی که دارد مورد استفاده ی خیلی از کاربران قرار گرفته است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر این اپ دارای امکانات متفاوتی است که به صورت چند منظوره میتواند امکاناتی را در اختیار کاربران ارائه دهد. همچنین این اپ قابل استفاده در سیستم عامل های اندروید و IOS نیز هست در حال حاضر این اپ قابل استفاده در Mac نیز هست.

 


این اپ دارای صفحه تصویری متفاوتی است که به قابلیت های آن افزوده است همچنین میتوان از این اپ برای iPad هم استفاده نمود. علاوه بر اینها این اپ به صورت آفلاین هم میتواند در اختیار کاربران قرار بگیرد مثلا در پرواز که دسترسی به وای فای وجود ندارد میتوان از این اپ استفاده نمود.


کاربرانی که از این اپ در Mac استفاده میکنند میتوانند به تقویم های استاندارد هم در گوگل و هم در فیسبوک استفاده کنند. همچنین یادداشت هایی که باید یادآوری شوند هم میتوانند در این اپ قرار بگیرند تا تقویم به صورت آن تایم این یادداشت ها و روزهای مهم کاری را یادآوری کند. یا مثلا قرار های ملاقات را هم میتوان با استفاده از این تقویم تنظیم نمود.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► اپل موفقیت هایش را سانفرانسیسکو جشن گرفت
دلیل رقابت ساعت های مچی هوشمند ◄

مطالب مرتبط
بنر