Galaxy Alpha رقیب اصلی آیفون 6

يكشنبه ، 29 تیر 1393 ، 11:03


سامسونگ گوشی هوشمند Galaxy Alpha را رقیب اصلی برای آیفون 6 میداند. سامسونگ قصد دارد که این گوشی هوشمند جدید را در ماه آگوست رونمایی کند تا با آیفون 6 به رقابت بپردازد. سامسونگ در طراحی این گوشی هوشمند ظرافتهای زیادی ایجاد نموده تا در ماه آینده آن را رونمایی کند به گونه ای که نظر کاربران بیشتری را به خود جلب کند و بیشتر از آیفون 6 طرفدار داشته باشد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر نشریه کره ای ET گزارشی را منتشر نموده است که گوشی هوشمند جدید سامسونگ Galaxy Alpha نام دارد و قرار است که در ماه آینده رونمایی شود سامسونگ قصد دارد که قبل از رونمایی از آیفون 6 تمام ویترین فروشگاه ها را به محصول جدید خود اختصاص دهد تا اپل شانس کمتری برای جذب کاربران به آیفون 6 داشته باشد.

 


گزارش هایی که در مورد Galaxy Alpha وجود دارد اعلام کردند که این گوشی جدید حتی از گلکسی  S5‌نیز متفاوت تر است و جذابیتهای بیشتری دارد.


نشریه ی کره ای ET  اعلام کرده است Galaxy Alpha تقریبا چیزی بین گلکسی S5 و فبلتهای سامسونگ یعنی گلکسی نوت است. اخباری هم مبنی بر تولید گلکسی S5 Prime و گلکسی F سامسونگ در کره منتشر شده است اما این اولین بار است که نام Alpha برای تولید گوشی های هوشمند استفاده میشود.


سامسونگ و اپل با فروش میلیونها گوشی هوشمند با یکدیگر رقابت زیادی میکنند و این دو شرکت با هم میتوانند بیش از 100 درصد گوشی های هوشمند را تولید کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► استفاده از 10 سنسور در ساعت های مچی هوشمند اپل
عکسهایی از Google Play Store جدید ◄

مطالب مرتبط
بنر