Galaxy Tab 4 NOOK‌تبلت جدید سامسونگ

يكشنبه ، 9 شهریور 1393 ، 12:37


تبلت جدید Galaxy Tab 4 NOOK رونمایی شده که شباهت هایی هم به Galaxy Tab 4  دارد. این محصول هم جزء تبلتهای نازک محسوب میشود که سیستم عامل اندروید دارد و یک تبلت مناسب برای مطالعه نیز هست چون 7 اینچ صفحه نمایش دارد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر قیمت این محصول حدود 179 دلار است. از لحاظ سخت افزاری Galaxy Tab 4 NOOK تفاوتی با  Galaxy Tab 4‌ندارد و حتی از لحاظ قیمتی هم تقریبا شباهت هایی بین آنها وجود دارد. از اندروید 4.4 KitKat  در این محصول استفاده شده است.

 


سامسونگ برای تولید Galaxy Tab 4 NOOK با Barens  و Noble که از بزرگترین کتاب فروشی ها در آمریکا هستند همکاری نموده نموده است به همین دلیل این تبلت بیشتر برای مطالعه کتابهای مختلف در نظر گرفته شده است.


از مزیت های این تبلت جدید میتوان به طراحی ظاهری زیبای آن اشاره نمود. دوربین 1.2 مگا پیکسلی و دوربین 3 مگا پیکسلی هم در Galaxy Tab 4 NOOK استفاده شده است. صفحه نمایش این محصول رزولوشن 800*1280 دارد.


این تبلت با داشتن وزن مناسب از لحاظ حمل و نقل و خوش دست بودن به اندازه ی کافی راحت است. تبلت Galaxy Tab 4 NOOK میتواند با Nexus 7 محصول گوگل و همچنین Kindle Fire HDX 7 که محصول Amazon‌ است به رقابت بپردازد.


داشتن پردازنده ای با سرعت 1.2 گیگا هرتز و 1.2 گیگا بایت RAM از دیگر ویژگی های این تبلت است. از یک باتری 4000 میلی آمپری نیز برای Galaxy Tab 4 NOOK استفاده شده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► رونمایی از iWatch جدید چه زمانی خواهد بود؟
تصاویر منتشر شده از G Watch R ◄

مطالب مرتبط
بنر