Galaxy Note 4 با ویژگی های جدید

دوشنبه ، 17 شهریور 1393 ، 05:46


گوشی های هوشمند Galaxy Note 4 و Galaxy Note Edge دو محصول جدید سامسونگ هستند. اولین سری گلکسی نوت در سال 2011 در نمایشگاه IFA در برلین رونمایی شد که یک گوشی هوشمند 5.3 اینچی به همراه یک قلم برای استفاده از صفحه نمایش آن بود.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر Galaxy Note 4 چهارمین گوشی هوشمند از سری گوشی های هوشمند گلکسی نوت است که با داشتن صفحه نمایش 5.7 اینچ یک فبلت محسوب میشود. استفاده از قاب آلومینیومی طراحی متفاوتی را برای Galaxy Note 4  ایجاد نموده است.

 

 

در طراحی Galaxy Alpha نیز استفاده از قاب فلزی ویژگی جدیدی برای این گوشی هوشمند محسوب میشد. از لحاظ طول و عرض و ضخامت گوشی هوشمند Galaxy Note 4 شباهت هایی به گلکسی نوت های قبلی دارد.


صفحه نمایش گلکسی نوت 4 Quad HD است و دوربین آن هم 16 مگا پیکسل می باشد. سامسونگ برای این گوشی هوشمند از باتری 3220 میلی آمپری استفاده کرده تا طول عمر باتری آن را افزایش دهد. اندروید 4.4 KitKat نیز سیستم عامل مورد استفاده در Galaxy Note 4 است.


سامسونگ قرار است Galaxy Note 4 را در ماه اکتبر در 4 رنگ مشکی، سفید، طلایی و صورتی به فروش برساند. گلکسی نوت 4 قرار است که با آیفون 6 به رقابت بپردازد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► سونی عینک هوشمند میسازد
Galaxy Tab Active تبلت ضد آب سامسونگ ◄

مطالب مرتبط
بنر