اطلاعات جدید درباره مرحله دوم آزمون کانون وکلاي دادگستري

 

رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت : ۱۱۷ نفر به عنوان واجد شرایط عضویت در انتخابات هیات مدیره کانون وکلای مرکز به دادگاه عالی انتظامی قضات معرفی شدند .

سید محمد جندقی کرمانی پور در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر درباره ثبت نام داوطلبان عضویت در هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز گفت : هیات نظارت بر انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با نزدیک شدن به پایان بیست و ششمین دوره هیات مدیره این کانون ، آگهی ثبت نام داوطلبان عضویت در بیست و هفتمین دوره هیات مدیره این کانون را از ۲۸ آبان منتشر کرد که براساس این آگهی داوطلبان تا ۱۷ آذر برای ثبت نام مهلت داشتند .
وی افزود: بر اساس این آگهی همه وکلای پایه یک دادگستری مقیم مرکز دارای شرایط مقرر در ماده چهار لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری با رعایت ماده چهار قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری می توانستند در تاریخ تعیین شده ثبت نام کنند .
جندی کرمانی پور گفت : در نهایت ثبت نام از داوطلبان پنجشنبه ۱۷ آذرپایان یافت و امروز هیات نظارت بر انتخابات این کانون طی جلسه ای به بررسی صلاحیت داوطلبان پرداخت که بعد از بررسی ها در مجموع ۱۱۷ نفر واجد شرایط ثبت تشخیص داده شدند .
وی افزود : قرار است اسامی این افراد برای تایید صلاحیت نهایی به دادگاه عالی انتظامی قضات ارسال و بعد از دو ماه نتیجه بررسی صلاحیت افراد اعلام شود . رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت : با توجه به مهلت دوماهه دادگاه عالی انتظامی قضات برای بررسی صلاحیت افراد واجد شرایط ، به احتمال زیاد انتخابات هیات مدیره این کانون در اسفند برگزار خواهد شد .
جندقی کرمانی پور در ادامه به برگزاری مرحله نخست آزمون کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کرد و افزود : مرحله نخست آزمون ۴ آذر برگزار شد که در مرحله نخست از میان ۱۱ هزار و ۳۴۹ کارآموز کانون وکلای دادگستری مرکز ، ۲۴۴۰ نفر انتخاب می شوند .
وی افزود : در مرحله دوم نیز از میان ۲۴۴۰ نفر پس از برگزاری آزمون تشریحی ،۱۲۲۰ نفر کارآموز برای کانون وکلای دادگستری مرکز انتخاب خواهند شد .

شما هم میتوانید آگهی های استان خودتان را به بانکی معرفی نمایید

رزومه ها ی بانکی دات آی آر:

ارسال رزومه های کاربران سایت بانکی ، یکی از خدمات بسته ی طلایی استخدام است ، که در آن رزومه های کاربران سایت بانکی ، برای شرکت های معتبر و برخی بانک ها و موسسات ارسال می شود.

شما هم می توانید به عنوان یکی از کاربران سایت بانکی ، رزومه ی خود را در سایت ثبت کنید.

سایت بانکی برای چه بانکها و شرکتهایی رزومه ارسال نموده است ؟

برای ثبت رزومه ی خود در بانکی کلیک کنید

بسته طلایی استخدام بانکی چیست ؟

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

به اشتراک بگذارید
فریناز مختاری
فریناز مختاری
مقاله‌ها: 35594

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *