دریافت مجوز انتقال سهام افراد در بانک‌های ادغام شده

دوشنبه ، 20 اسفند 1397 ، 13:58


به گزارش بانکی دات آی آر به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شاپور محمدی  گفت: این سهام با حداکثر قیمت اسمی یا قیمت قبل از بسته شدن منتقل می‌شود و هر شخصی که تمایل داشته باشد سهم خود را می‌تواند به نهاد‌های دارای مجوز منتقل کند.

رئیس سازمان بورس با بیان این که فرم‌هایی برای این نقل و انتقال‌ها طراحی کردیم، افزود: این فرم‌ها در اختیار سهامداران قرار می‌گیرد و آنان با اختیارات خودشان می‌توانند سهام خود را واگذار کنند و اگر تمایل نداشته باشند باید منتظر کار کارشناسی دادگستری باشند که در خصوص سود و زیان این بانک‌ها بررسی‌های لازم را انجام دهد و تصمیم گیری کند.

دکتر محمدی گفت: اگر افرادی شکایت داشته باشند قوه قضائیه شعبه‌ای را انتخاب می‌کند که این افراد می‌توانند برای شکایات خود به آن مراجعه کنند.

دبیر شورایعالی بورس ادامه داد: امسال شفافیت افشای اطلاعات مالی در بورس رشد خوبی داشت و تأخیر در افشای اطلاعات نزدیک به صفر بود.

وی در خصوص ابزار‌هایی که امسال رونمایی شد، افزود: ابزار‌های مالی آتی سبد سهام و ابزار اختیار خرید و فروش معامله در بورس و ابزار معاملات اختیار خرید و فروش زعفران در بورس کالا رونمایی شد.

رئیس سازمان بورس خاطر نشان کرد: رشد شاخص بورس امسال بین ۷۰ تا ۷۵ درصد بود و بازده خوبی داشت و امیدواریم سودآوری شرکت‌ها در سال آینده هم خوب باشد.

► تقویت 2899 واحدی شاخص کل بورس
شاخص بورس در آغاز معاملات امروز ۱۱- واحد رشد کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر