پیام‌های ناظر بورس درباره ۱۰ نماد در اولین روز هفته

شنبه ، 14 ارديبهشت 1398 ، 14:26

به گزارش بانکی دات آی آی به نقل از تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز، با رشد ۴۴۸۰ واحد معادل ۲٫۰۴ درصدی در سطح ۲۲۴ هزار و ۵۸۹ واحدی قرار گرفت.

در اولین روز هفته که بازار سهام رشد صعودی و مثبتی را رقم زد، ناظر بورس نیز برای سهامداران حاظر در این بازار در خصوص ۱۰ نماد بورسی پیام‌‌هایی را منتشر کرده است.

این پیام شامل نمادهای «دکیمیح»، «خنصیرح»، «فولاژ ۱»، «دانا ۱»، «چدن»، «تایرا ۱»، «فسرب ۱»، «رانفور ۱»، «کپارس» و «بکاب» است.

«دکیمیح» و «خنصیرح»: کارگزارانی که حق تقدم‌های استفاده نشده را خریداری می‌کنند،‌ علاوه بر مبلغ پرداختی بابت حق تقدم، مبلغ اسمی هر سهم (۱۰۰۰ ریال) را نیز باید از مشتری دریافت کنند. تسویه مبلغ پذیره‌نویسی از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی صورت می‌گیرد. تنها کارگزار معرف (ناظر) حق تقدم استفاده نشده مجاز به فروش است و خریداران، حق فروش حق تقدم استفاده نشده را نخواهند داشت (قابلیت معامله مجدد را ندارد)، همچنین کارگزار خریدار موظف به پرداخت وجه پذیره‌نویسی حق تقدم خریداری شده است.



«فولاژ ۱»: نماد معاملاتی شرکت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش‌گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

«دانا ۱»: نماد معاملاتی شرکت بیمه دانا (دانا۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش‌گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

«چدن»:  معاملاتی شرکت تولیدی چدن‌سازان (چدن) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.

«تایرا ۱»: نماد معاملاتی شرکت تراکتورسازی‌ ایران‌ (تایرا۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش‌گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

«فسرب ۱»: نماد معاملاتی شرکت ملی سرب‌ و روی‌ ایران‌ (فسرب۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش‌گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

«رانفور ۱»: نماد معاملاتی شرکت خدمات‌ انفورماتیک‌ (رانفور۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش‌گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

«کپارس» و «بکاب»: نماد معاملاتی شرکت‌های کاشی پارس (کپارس) و صنایع جوشکاب یزد (بکاب)، با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام و اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله هستند، همچنین ادامه معاملات در نمادهای مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع (قیمت کشف شده در حراج) امکان‌پذیر است.

► با عرضه محصولات در بورس کالا به دلالی بخش کشاورزی پایان دهیم
اعلام زمان مجمع سالانه دو شرکت و رشد سود هر سهم «غشهد» ◄

مطالب مرتبط
بنر