تقدیر بانک پاسارگاد از کنکوری ها !

دوشنبه ، 11 شهریور 1387 ، 10:02
نفرات برتر كنكور سراسري سال 87 سهامدار بانك پاسارگاد شدند.

روز گذشته در مراسمي با حضور مديرعامل و اعضاي هيات مديره بانك پاسارگاد از نفرات برتر كنكور سراسري دانشگاه‌هاي دولتي سال 87 تقدير شد.

در اين مراسم دكتر مجيد قاسمي در سخناني با تاكيد بر اينكه بانك پاسارگاد در بين 52هزار بانك دنيا، رتبه 536 را به دست آورده است، گفت: اين بانك جزو يك‌هزار بانك اول دنيا است و در بين بانك‌هاي ايراني پس از بانك‌هاي ملي، صادرات، صنعت و معدن و سپه به عنوان پنجمين بانك و اولين بانك خصوصي كشور محسوب مي‌شود.
وي افزود: در رتبه‌بندي مجله بنكر، بانك پاسارگاد در بسياري ازشاخص‌ها در بين بانك‌هاي كشور رتبه اول را دارا است.
قاسمي خطاب به نفرات برگزيده كنكور سراسري 87 با بيان اينكه حفظ افتخاري كه شما امروز به دست آورديد مهم‌تر و سخت‌تر است ، اظهار داشت: بدانيد حفظ اين رتبه‌ها امانتي بر عهده شما است.
مديرعامل بانك پاسارگاد تصريح كرد: در ديداري كه چند لحظه پيش با نفرات برتر كنكور داشتم سوالي پرسيدم كه چه كسي اولين بار اعلام كرد كه اعداد اصم از جذري ندارند و ب.م.م و ك.م.م را اختراع كرد. اما افراد برتر كنكور رياضي به شوخي گفتند كه فيثاغورث بوده است، در حالي كه اين چنين نيست.
وي ادامه داد: حضرت علي (ع) اولين شخصي است كه اين دو مساله را اعلام كردند. شما برگزيدگان، وارث اين عظمت هستيد.
وي افزود: اين گفته مشهوري است كه ملتي كه تاريخ خودش را بداند، پير است ولو اينكه جوان به نظر برسد.
قاسمي با بيان اينكه نام بانك را به اين علت پاسارگاد گذاشتيم كه مشحون افتخار ملي و معنوي است، اظهار داشت: در آن مقطع كه مركز حكومت كوروش پاسارگاد بود بر كشورهاي بي‌شماري حكومت داشت در عين اينكه بنابر تفاسير موجود كوروش همان پيامبر ذوالقرنين است. اين دو مساله افتخار مادي و معنوي است.
وي ادامه داد: پيامبر نيز بر اين مساله تاكيد داشت كه من براي تعليم و تعلم مبعوث شده‌ام.
قاسمي تصريح كرد: به ياد داشته باشيد پرچمي كه به دوش گرفتيد پرچم پيامبر اسلام است لازم به ذكر است نفرات برتر كنكور تا سقف 20ميليون تومان توسط بيمه پاسارگاد بيمه حوادث شدند.
بانك پاسارگاد نيز به نفرات اول رشته‌هاي مختلف در كنكور سال جاري 20هزار سهم، نفرات دوم 15هزار سهم و نفرات سوم 10هزار سهم بانك را ارائه كرد.
همچنين اين بانك به نفرات برگزيده كنكور به مدت چهار سال ماهانه 200هزار تومان حقوق مي‌دهد كه به حساب اين افراد واريز مي‌شود.

 

► برخی بانک ها چک پول های جدید را بر خلاف مصوبات باطل می کنند
مانعي براي واگذاري سهام بانك‌هاي دولتي وجود ندارد ◄

مطالب مرتبط
بنر