آغاز همکاری شرکت نسیبا و بانک ملی ایران

پنجشنبه ، 6 ارديبهشت 1403 ، 09:46




نسیبا، نسیه بازار ایران یکی از مطرح ترین پلتفرم‌های ایرانی فعال در زمینه عرضه خدمات مالی به حساب می آید که در جدیدترین طرح خود با بانک ملی ایران همکاری خود را آغاز کرده‌است.
نسیبا از جمله پلتفرم‌هایی است که به دنبال راحت تر کردن پروسه خرید برای کاربران مختلف بوده‌است. همین مسئله هم باعث شده تا این مجموعه به دنبال همکاری با موسسات مالی مختلف باشد. بانک ملی یکی از همین موسسه‌های محبوب به حساب می‌آید که با همکاری نسیبا، وام های طولانی مدت با درصد سود معقولانه را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.
پروسه دریافت تسهیلات خرید کالا از این مجموعه بسیار ساده است. متقاضیان در ابتدا باید در این مجموعه ثبت نام کنند و وضعیت اعتباری خود را مورد بررسی قرار دهند. در مرحله بعد آنها باید ضمانت تسهیلات را در اختیار این پلتفرم بگذارند. سپس آنها می‌توانند کارت اعتباری خود را دریافت و از فروشگاه‌های مختلف خرید نمایند. راحتی کار و ساده بودن پروسه دریافت از جمله ویژگی‌های کلیدی این طرح به حساب می‌آید.
همکاری جدید نسیبا و بانک ملی این امکان را برای متقاضیان فراهم کرده‌است که تا سقف 200 میلیون تومان کارت اعتباری با بازپرداخت 36 ماهه دریافت نمایند. این طرح در حال حاضر ویژه شهرهای تهران و یزد بوده و سایر شهرها به زودی به این طرح اضافه خواهندشد. سود تسهیلات ارائه شده توسط این مجموعه 23 درصد بوده و تا زمانی که متقاضیان از کارت خرید نکنند، اقساط شروع نمی‌شوند.
شرایط استفاده از این تسهیلات
البته که توجه به شرایط دریافت تسهیلات خرید کالا از این پلتفرم، مسئله ای مهم به حساب می آید.
•گواهی کسر از حقوق دولتی یا چک صیادی
•کارت پایان خدمت یا هر نوع معافیت خدمت سربازی قابل قبول برای بانک ملی
•پرینت ثبت نام ثنا یا تاییدیه کد پستی
•داشتن حساب بانکی ملی
موارد گفته شده در این لیست از جمله مهم ترین شرایط استفاده از طرح جدید نسیبا هستند.
هم افرادی که شغل آزاد دارند و هم کارمندان می‌توانند از این تسهیلات جدید استفاده نمایند. دغدغه این دو نهاد ارتقا سطح کیفیت زندگی مشتریان و دسترسی راحت به منابع مالی می‌باشد.
علاقه مندان به دریافت تسهیلات اعتباری، می توانند هم اکنون خدمات نسیبا را به کار گیرند.

بهترین جایگزین های سپرده و سود بانکی برای سرمایه گذاری با سود بالا! ◄

مطالب مرتبط
بنر