دعوت به همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد

شنبه ، 26 فروردين 1391 ، 13:15

دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي ،درماني مشهد  در نظر دارد جهت واحد هاي تابعه خود ، افراد  واجد شرايط رشته هاي  ذيل را از طريق فرا خوان، شناسائي و با درنظر گرفتن اولويتهاي  مربوطه و درصورت نياز بعد از برگزاري آزمون يا مصاحبه تخصصي و تائيد صلاحيت عمومي  توسط هسته گزينش دانشگاه و همچنين با در نظر گرفتن شرايط ذيل، بصورت قرارداد تبصره 3 ماده 2 آئين نامه اداري ، استخدامي و تشكيلاتي اعضاي غير هيئت علمي  دعوت به همكاري نمايد

تذكرات

1-  با توجه به اينكه فراخوان  منتشره به منزله شناسائي متقاضيان ميباشد بديهي است ثبت نام در اين فراخوان هيچ گونه تعهدي را جهت به كار گيري براي دانشگاه ايجاد نمي نمايد لذا در صورت نياز بعد از طي مراحل قانوني  از بين متقاضيان و با عنايت به مفاد فراخوان ،دعوت به همكاري صورت مي پذيرد . خواهشمند است مفاد فراخوان را حتماً و تماماًً مطالعه و سپس نسبت به ثبت نام اقدام نمايند .

2- در صورت دعوت به همكاري  نيروهاي دعوت شده به هيچ وجه ممكن امكان انتقال  يا جابجائي ندارند لذا حتما در انتخاب شهر  محل درخواست دقت لازم را مبذول داريد.

3- پيشنهاد مي گرددبا توجه به اينكه امكان نقل و انتقال براي متقاضيان پذيرفته شده به صورت تبصره 3 ماده 2 ميسر نميباشد، شركت كنندگان افراد بومي  يا ساكن شهر مورد درخواست باشند.

4- دانشگاه  ميتواند از بين ثبت نام كنندگان صرفاً در رشته هايي كه مورد نياز ميباشد دعوت به همكاري نمايد.

5- انعقاد قرار داد يكساله ميباشد و درصورت كسب حد نصاب نمره ارزشيابي و نياز واحد قرارداد تمديد خواهد شد .

6- درصورتي كه براي رشته ها  يا رشته اي مصاحبه  علاوه برآزمون ، يا بدون آزمون  در نظر گرفته شود از طريق سايت اطلاع  رساني خواهد شد .

شروع ثبت نام

► دعوت به همكاري شركت فن آوري اطلاعات نوين پيشرو زرين در تهران
استخدام در شرکت انستیتو ایزایران ◄

مطالب مرتبط
بنر