فکر می کنید این آدم ها چقدر می خوابند؟!

سه شنبه ، 2 آبان 1391 ، 11:36

آدم های موفق، بزرگ یا دست کم مشهور در سراسر دنیا کارهایی انجام می دهند یا نمی دهند که با سایرین متفاوت است. مهمترین ویژگی چنین افرادی پشتکار است و در واقع خمیر مایه موفقیتشان محسوب می شود.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، افراد موفق یا مشهور حتی ساعت خوابیدن شان هم با دیگران فرق دارد و به عبارتی کمتر از سایرین است، چون آنها ترجیح می دهند بیشتر به کارشان برسند تا به خوابشان!

شاید برایتان جالب باشد بدانید کسانی مثل خانم مایر، مدیرعامل یاهو، یا باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا در طول شبانه روز چند ساعت فرصت خوابیدن یا استراحت دارند.

این گزارش را از دست ندهید:

1 مریسا مایر

خواب مدیر عامل تازه یاهو در کل چهار تا حداکثر شش ساعت در شبانه روز است و بقیه ساعات را تنها کار می کند. 130 ساعت کار در هفته کار هر کسی نیست!


2. جک دورسی

قرار گرفتن در راس توئیتر و اسکوئر زمان چندانی را برای استراحت باقی نمی گذارد. دورسی در شبانه روز 10 ساعت را صرف توئیتر و 10 ساعت هم صرف اسکوئر می کند، پس می ماند 4 ساعت زمان برای خواب و استراحت.


3. ایندرا نویی

خانم نویی که یکی از قدرتمندترین و بانفوذترین مدیران زن در سراسر دنیاست، در طول شبانه روز تنها چهار ساعت وقت برای خواب و استراحت دارد. مدیریت پپسی به هر حال به زمان زیادی برای کار نیاز دارد.

 


4. سرجیو مارکیونی

مدیرعامل فیات هم به مانند سایر همقطارانش چندان وقت کافی برای خواب ندارد و او هم حداکثر 4 ساعت می تواند بخوابد. قهوه برای بیدار ماندن به او خیلی کمک می کند.


 


5. کاندولیزا رایس

برای خانم فرقی نمی کند سمت حساس داشته باشد یا نه. او راس ساعت 4:30 صبح از خواب بیدار می شود و به سراغ ورزش صبحگاهی می رود.


6.باراک اوباما

رئیس جمهوری فعلی آمریکا که به شدت در حال تلاش برای رسیدن به دوره دوم ریاست جمهوری است، ساعت 1 بامداد به رختخواب می رود و ساعت 7 صبح هم از خواب برمی خیزد.


7. بیل کلینتون

آقای کلینتون هم اگرچه بعد از عمل جراحی قلب، عادت های خواب خود را تغییر داده، اما در زمان ریاست جمهوری تنها 5 تا 6 ساعت در شبانه روز استراحت می کرد.


8. ما یینگ ژئو

رئیس جمهور تازه تایوان هم که با نظم و تعهد توصیف می شود، چندان وقتی برای استراحت ندارد. او تنها 5 ساعت می خوابد و همزمان با طلوع خورشید، سر کارش حاضر می شود.

 

پربازدید ترین های بانکی:

*****************

► در قاب تصویر/ بی ام و را چطور اوراق می کنند؟
راههایی برای بیشتر زنده ماندن موس ◄

مطالب مرتبط
بنر