ورودی های دانشگاه تهران تجارت کارت جوان گرفتند

دوشنبه ، 22 مهر 1387 ، 17:44
 
بانک تجارت همچون سنوات گذشته با آغاز سال تحصیلی جدید، به تمامی دانشجویان ورودی سال 87 دانشگاه تهران تجارت کارت جوان اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت امسال نیز همچون سنوات گذشته بانک تجارت با برپایی یک غرفه تخصصی در نمایشگاه دستاوردهای معاونت دانشجویی دانشگاه تهران‌، ضمن معرفی جدیدترین خدمات الکترونیک این بانک، به توزیع بیش از هشت‌هزار تجارت کارت جوان میان دانشجویان جدید این دانشگاه اقدام کرد.
این اقدام در راستای تفاهم نامه منعقده با دانشگاه تهران صورت گرفته است که در آن بانک تجارت در سال 1383 با افتتاح اولین شهرک بانکداری الکترونیک کشور در دانشگاه تهران رویکرد جدیدی را در فرهنگ سازی استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک آغاز كرد.
در پروژه شهرک های بانکداری الکترونیک، دانشجویان با استفاده از تجارت کارت جوان همه نقل و انتقالات
پولی خود را از طریق دستگاه‌های وب کیوسک، POS و خودپرداز موجود در دانشگاه و به صورت مجازی به انجام می‌رسانند. بانک تجارت همچنین در اقدامی جدید امکان ثبت نام اینترنتی دانشجویان را نیز فراهم كرده است‌.
در این گزارش آمده است‌: بانک تجارت تا پایان شهریور ماه سال‌جاری 40 شهرک بانکداری الکترونیک در دانشگاه‌های معتبر کشور راه‌اندازی كرده و هم اکنون بالغ بر 480‌هزار دانشجو خدمات بانکی مورد نیاز خود را از طریق تجارت کارت جوان به انجام می‌رسانند. 

► جزئیات بیشتر وام 30 میلیون تومانی ساخت مسکن
خروج دارایی های بانک های ایرانی از اروپا ◄

مطالب مرتبط
بنر