ارسال حواله‌هاي رايگان در بانك ملت

پنجشنبه ، 16 آبان 1387 ، 03:30

 

 بانکی:شعب بانك ملت در سراسر كشور به صورت رايگان نسبت به انجام حواله‌هاي بين بانكي مشتريان از طريق سيستم الكترونيك ساتنا، اقدام مي‌كنند.

به گزارش روابط عمومي بانك ملت، اين بانك با هدف توسعه بانكداري الكترونيك و تشويق مشتريان به استفاده از خدمات الكترونيك، كاهش ميزان مراجعه مردم به شعب و صرفه‌جويي در وقت و هزينه آنان، نسبت به انجام رايگان حواله‌هاي بين بانكي از طريق سيستم ساتنا اقدام كرده است.براساس اين گزارش، شعب بانك ملت در سراسر كشور به صورت سيستماتيك قادر به صدور دستور پرداخت به مركز ساتنا هستند و در عين حال، وجوه دريافتي شعب ساير بانك‌ها را از طريق نرم‌افزار واسطه به صورت مستقيم به حساب مشتري ذينفع واريز مي‌كنند كه در قبال ارائه اين خدمات الكترونيك، وجهي به‌عنوان كارمزد از مشتريان دريافت نمي‌شود.
همچنين پرداخت وجوه قبوض آب، برق و گاز نيز از طريق انواع كارت‌هاي بانك ملت و استفاده از دستگاه‌هاي خودپرداز يا پايانه‌هاي فروشگاهي، همراه بانك، تلفن بانك يا سايت اينترنتي اين بانك به نشاني www.bankmellat.ir، به صورت رايگان و بدون اخذ كارمزد قابل انجام است.
براساس اين گزارش، چنانچه مردم و مشتريان نسبت به انجام امور بانكي خود از طريق مراجعه به شعب و به‌صورت سنتي اقدام كنند متناسب با نوع خدمت دريافتي و در چارچوب مقررات بانك مركزي، از آنان كارمزد دريافت خواهد شد.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

► اختلاس میلیاردی رییس وصندوق داربانک
مظاهری تکذیب کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر