7شرکت که امسال لوگویشان را تغییر دادند + عکس

دوشنبه ، 31 تیر 1392 ، 07:31

لوگو نمای گرافیکی و یا تصویری است که می تواند ارتباط لازم را میان ذهن مشتری و برند ایجاد نماید. یک شکل مناسب می تواند هزاران حرف برای گفتن داشته باشد

 

به گزارش بانکی دات آی آر، لوگوها رابط های مستقیم و غیر مستقیم برندها با مشتری هستند. در این عصر، شرکتها تلاش می کنند تا برای جلب نظر مشتری هرچه بیشتر به زیبایی عناصر دیداری برندشان توجه کنند.

یکی از راه هایی که می تواند جلب نظر مخاطب را بیشتر کند، تغییر لوگو است. در واقع بسیاری از شرکت ها، به ویژه آنهایی که قدیمی تر هستند، برای جلب نظر مشتری های امروزی دست به تغییر شکل ظاهر لوگوی خود می زنند.

امسال تعدادی از برندهای مطرج دنیا در جهت جلب نظر بیشتر مشتریان خود در لوگوی خود تغییراتی ایجاد کردند تا همگام با مشتری ها پیش بروند، از جمله شرکت هایی که نامشان دز گزارش پیش رو آمده است:

1. نیوا

این برند شناخته شده ی صنعت آرایشی و بهداشتی امسال، بعد از سالها لوگوی خود را تغییر داد. لوگوی بالا، لوگوی است که نیوا از سال 1925 با آن شناخته می شود، اما امسال نیوآ ترجیح داده تا با لوگوی پایین شناخته شود.

 

2. داوجونز

 

 

لوگوی داوجونز هم که یک شاخص در بازار بورس نیویورک است امسال تغییر کرده و کمی واضحتر از گذشته شده است. در لوگوی جدید که در تصویر پایین می بینید، کلمات با فاصله از هم نوشته شده اند.

 

3. اینستگرام

اینستگرام که یک شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس است هم مثل فیسبوک قدمت چندانی ندارند، اما این برند هم ترجیح داده لوگویش را کمی شادتر کند. تصویر بالا لوگوی قدیمی و تصویر پایین لوگوی تازه اینستگرام  است.

 

4. فیسبوک

فیسبوکی ها اگرچه در میان لوگوهای این گزارش قدمت زیادی ندارند، اما آنها هم ترجیح داده اند لوگویشان را هر چه ساده تر کنند. تصویر بالا لوگوی پیشین و تصویر پایین لوگوی 2013 فیسبوک را نشان می دهد.

 

5. فایرفاکس

لوگوی فایرفاکس در نگاه اول تغییری نکرده، اما اگر خوب به لوگو دقت کنید، خواهید دید که تغییراتی در این لوگو هم ایجاد شده و مدل 2013 آن با مدل قدیمی تفاوت هایی دارد.

 

6. موتورولا

موتورولا که از سال 2011 به گوگل فروخته شده، امسال تصمیم گرفت سرانجام نام و نشانی از گوگل را در لوگوی خود جای دهد. تصویر بالا لوگوی قدیمی موتورولاست و تصویر پایین لوگوی تازه آن. لوگوی جدید هم شادتر است و هم نام گوگل را در خود دارد.

 

7. دانشگاه هاروارد

لوگوی قدیمی دانشگاه هاروارد آمریکا (تصویر بالا) تجملات و زرق و برق زیادی داشت که مقامات این دانشگاه ترجیح دادند بعد از سالها آن را ساده تر کنند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گوگل بیش از 5 هزار شغل در موتورولا را حذف کرد
روشی ابتکاری برای جذب گردشگر ◄

مطالب مرتبط
بنر